grawis Startet 20.Januar.2013 Del på Facebook Startet 20.Januar.2013 Er det noen som har erfaringer å dele med å sende inn kaputt utstyr til Garmin Norge? Greier de å reparere ting, eller får man beskjed om å kjøpe nytt? Er de dyre? Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 Ingen som vet?...:-( Sitér dette innlegget Link to post
motor Svart 20.Januar.2013 Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 Ofte er det ulønnsomt å reparere over 5 år gammel elektronikk. Nyere blir reparert som regel i henhold til forbrukerkjøpsloven. Sitér dette innlegget Link to post
Popeye83 Svart 20.Januar.2013 Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 Jeg sendte et Garmin GSD22 ekkolodd til de for noen år siden og den var ikke dekt av reklamasjonsretten . Ekkoloddmodulen var død og det kom bare en feilmelding på kartmaskinen når den ble koblet til. Garmin greide ikke å reparere feilen og tilbød meg en "bytte-ekkoloddmodul" til 1700kr noe jeg fikk intrykk av at var kostpris for de. Veiledende pris for ekkoloddet var på den tia ca 3-4000kr. Alt i alt var jeg fornøyd med resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
grawis Svart 20.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 Da skal jeg ut i samme ærend som deg, bortsett fra at det er en GSD21 som har knela hos meg... Hørtes jo ut som en grei deal, håper de fortsatt holder på sånn! :-) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.Januar.2013 Del på Facebook Svart 20.Januar.2013 (redigert) og jeg hadde en GPS 126 hvor skjermen ble knust. Fikk tilbud om en bytteenhet til en rimelig penge (sikkert billigere enn det ville vært for skjerm + arbeid å få den byttet) Redigert 20.Januar.2013 av ivar (see edit history) Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
M/B Nordheim Svart 21.Januar.2013 Del på Facebook Svart 21.Januar.2013 Har ei erfaring frå eit par veker sidan, for eg hadde eit Blue Chart G2 visjon som eg kjøpte i 2009 det var det året dei karta vart tilbakekalt. Så då fekk eg 2008 versjonen istadenfor. Sjå under innlimt korrespondanse med Garmin. Eg postla ein konvolutt tirsdag 08.01.13. med denne beskrivelsen: "Kjøpte dette kartet juli 2009, da fikk eg etter mye om og men, en tidligere versjon jul 08 fordi versjonen for 2009 var tilbakekalt pga feil i kartmaterialet. fikk da beskjed om at eg skulle få denne oppgradert gratis seinere. Legger ved kjøpskvittering." "Onsdag den 9.01.13 fekk eg ein epost kl 10.00 Status på din reparasjon er endret. Ny status er: Din service har ankommet verksted Hvis du ønsker å kontakte oss vedrørende denne saken, kan du nå oss på telefon 69 23 xx xx" Litt seinare på samme dag fekk eg denne mld.på mail. "Status på din reparasjon er endret. Ny status er: Din servicesak er avsluttet, pakkes og sendes fra oss omgående Hvis du ønsker å kontakte oss vedrørende denne saken, kan du nå oss på telefon 69 23 xx xx" Kommentar til denne reparasjonen: Ny VEU709L Eg hadde det nye kartet i posten fredag den 11.01.13. Eg vart forespeila at det normalt ville ta ca 10-14 dg. Dette kallar eg god service og honør til Garmin Service.no Sitér dette innlegget Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS Diagnose: Erklært kronisk båtintressert. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.