Tarsis Startet 24.Januar.2013 Del på Facebook Startet 24.Januar.2013 Eg har starta med motor overhalings prosjekt i haust. Første tiltak var å fjerne knekt bolt til girkasse festet. Vil sterkt frå råda bruk av grisep… Knekt feste på blokka var resultatet, og det er berre 3 fester totalt. Så nå har eg hand på ein delemotor. Den er i Skien og eg skulle ha transportert den til Stord eller Haugesund. Trenger råd til kor eg kan få billig transport. Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 24.Januar.2013 Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 Hva med å prøve å fikse det festet med mega-metall kan spare deg for mye arbeid Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Fjordland Svart 24.Januar.2013 Del på Facebook Svart 24.Januar.2013 Prøv denne: http://www.dinside.no/909919/easybring-naa-for-androidhttp://www.dinside.no/909919/easybring-naa-for-android Sitér dette innlegget Link to post
Catlina Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 Prøv denne https://m.easybring.com/#about Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 En dyktig sveiser fikser det der for deg for noen hundrelapper! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Whiskey Svart 25.Januar.2013 Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 La ut tilsvarende, dog for en påhengsmotor (på 180 kg) fra Oslo til Bergen på mittanbud.no, fikk mange henvendelser fra fraktfirmaer som skulle samme veien og hadde litt ekstra plass, verdt å prøve. Veldig varierende hva de skulle ha for jobben da, alt fra 1500 til 4000. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Tarsis Svart 25.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Januar.2013 Hei Tusen takk for alle svar, her er mange muligheter ser eg Tarsis Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 26.Januar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Januar.2013 Da er forespørsel lagt ut på mittanbud og finn Sitér dette innlegget Link to post
Tarsis Svart 28.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mai.2013 (redigert) Oppdatering (skriving er ikkje mi sterke side): Eg henta tilslutt motoren sjølv, hadde ein fantastisk tur over Haukelid. Det var -28 grader på Haukelid, bilen fungert fint, heldigvis. Motoren er nå demontert og rensa, den var full av vatn og olje blandet sammen til ein graut nesten som sennep. Eg la den i eit bad med 40 l varmt vatn og 2 flasker kraftvask og litt kaustisk soda. Al malingen forsvan og er nå rein og fin. Alle bevegelige deler skal være fra den orginale motoren. Dette leverte eg til Auto23 i Bergen for kontroll. Den er nå tilbake i garasjen og eg gler meg til monteringen. Redigert 28.Mai.2013 av Tarsis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.