Jump to content

Bruk av WPC til badeplattform.

thomas73

Recommended Posts

Jeg har en kamerat som brukte terassebord når han lagde seg badeplatting. Det ble helt greit. Det er jo stort sett et spørsmål om hvor snobbete det skal være. Den største ulempen er jo at det ikke varer like lenge, men sett ut fra prisforskjellen spiller jo det liten rolle :smiley:

Jeg har en kamerat som brukte terassebord når han lagde seg badeplatting. Det ble helt greit. Det er jo stort sett et spørsmål om hvor snobbete det skal være. Den største ulempen er jo at det ikke varer like lenge, men sett ut fra prisforskjellen spiller jo det liten rolle :smiley:

Brukte han terrassebord som var samme type som Comfortline selger eller vanlig innpreginert?

Det står at de er sklisikre og har børstet overflate. Tre og plastmatriale. Det høres ut som om det skulle gå greit å male de, men da vil de iallefall bli glatte. 10 års garanti er jo bra. Men malingflass vil nok ikkje dekkes :smiley:

Det hadde vert meeeget enkelt å laget utvidet platform av slik på Albatross også, berre sveist på nokre vinkler og bolta slike fast med vognskruer, og lagt ei ytterramme av rør, men eg fikk ikkje opp fraktpris uten å registrere meg som kunde, så eg avslutta.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Jeg har vært i kontakt med de på mail. De svarer

med en gang!

Fikk beskjed om at jeg skulle skrive om hvor mye jeg ønsket. Er jo ikke mye(ca. 2,7m2). Så skal jeg få en pris med frakt.

Har ikke kommet så langt ennå, vil gjøre ramma først!

De sa at det ville være et bra alternativ til teak...:-)

Å male de skulle ikke være noe problem sa de, selvom de aldri har hørt om noen som har gjort det.

Men kanskje de er flotte i skifer-fargen, slik at maling er unødvendig. Vi får se....;-)

Redigert av thomas73 (see edit history)
kjøpte en type på maxbo, de funger helt fint på plattformen, Sånn "plast" teak er litt "fet" i overflaten så det må nok grunnes med noe spes maling http://www.maxbo.no/Produktkatalog/Trelast/Terrassebord/Terrassebord-kompositt/

Hør der:-)

Kanskje det samme? Og en billigere pris kanskje?

Og slipper frakt da Maxbo er i by'n.

Skal jeg forhøre meg der...:-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...