Runner Svart 28.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 Da er det bare meg og min SImrad som oppfører seg tåpelig, ikke bare på denne måten den er dysfunksjonell Sitér dette innlegget Intet problem er så stort og komplisert at man ikke kan løpe fra det...... Link to post
Mix Svart 29.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2013 Det er nok det ja. Og din Simrad er nok så gammel at den ikke har ethernet, en gammel CX kanskje ? Jeg fikk ikke med meg ditt forrige innlegg før nå, men det må nesten karakteriseres som det reneste sprøyt. Sitér dette innlegget Link to post
egard Svart 29.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2013 Hvis du skal vise kartet på begge samtidig, må du da ha samme kartutsnitt på begge skjermene? Da har eg hatt meg ein tur i båten og prøvd ut hvordan dette virker. Plotterene kan opereres uavhengig av hverandre, zoomer du ut på fly vil det ikke påvirke den som står nede og motsatt. Kun Radar følger på begge, Mine plottere er fra 2007. Sitér dette innlegget Link to post
oivindg Svart 29.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2013 Da har eg hatt meg ein tur i båten og prøvd ut hvordan dette virker.Plotterene kan opereres uavhengig av hverandre, zoomer du ut på fly vil det ikke påvirke den som står nede og motsatt. Kun Radar følger på begge, Mine plottere er fra 2007. Takk skal du ha! Sitér dette innlegget Øivind Link to post
satalog Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 jeg stilte spørsmålet til Raymarine: Is it possible to share a single navionics gold/platinum card between two C120w MFDs? If so, is this networked over Seatalk Ng, Seatalk Hs or NEMA? Her er svar: When a pair of C-Series Widescreen MFD (C90W, C120W, C140W) have been interfaced via SeaTalkhs Communications protocol, then they will share all data (including cartography) except for NTSC/PAL video inputs. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Noen som vet om det gjelder C120 classic også? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Fjellbonden Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Noen som vet om det gjelder C120 classic også? Det går nok ikke. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Takker! Men kan de sammenkobles og dele ruter, oppsett osv? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Fjellbonden Svart 14.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 (redigert) Det er jeg ikke like sikker på, men tror ikke det. E classic blir skikkelig gode venner og deler alt unntatt video. Er blitt fortalt at denne har mye bedre skjerm også, men har ikke sett dette selv da jeg bare har E classic og RL80C. Disse sistnevnte deler waypoints mm via nmea 2000. Redigert 14.Februar.2013 av Fjellbonden (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.