DC2000Reaper Startet 26.Januar.2013 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2013 Har overtatt en Draco Sportling HT med motor. Dette har vært under sjøvann og mitt prosjekt er å få den i topp stand fram til sommeren. Skulle gjerne fått litt mer info om denne motoren, men forrige eier vet ikke så mye. Fint om noen kan hjelpe. Har ikke funnet luftfilter som er likt det rustflaket som ligger på toppen heller. Noen som vet om en plass jeg kan finne dette? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 27.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 Tror ikke dette er noe mercruiser v8 diesel. De ser om lag slik ut: Ligner mer på en marinisert 6,2 eller 6.5 GM diesel: Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Hulda Svart 27.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Januar.2013 (redigert) Det ser ut som en hjemmemarinisert GM 6,2L. Disse kan trimmes ned til ca. 140 hk, og opp til ca. 300 hk med turbo, ladeluftkjøler etc.. Redigert 27.Januar.2013 av Hulda (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner 2655 Svart 28.Januar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 hei hvis du er intr har jeg en totaloverhalt lik motor til salgs da jeg har 2 stk Sitér dette innlegget Link to post
DC2000Reaper Svart 28.Januar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2013 Hei Bayliner. Har du bilder? Denne er marinisert? Hvilket år? Tusen takk for alle svar folkens. Det varmer :D Skal legge ut bilder av prosjektet mitt når jeg er ferdig! Mvh Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.