H-H Startet 28.Januar.2013 Del på Facebook Startet 28.Januar.2013 Jeg har i dag en C 80 inne i båten men skal sette opp en E120 ute i cockpit. Til C80 er det koblet radar, GPS etc. Er det mulig å koble C80 og E120 sammen slik at radarsignalene kan sendes videre ut i cockpit, eller må jeg koble radaren direkte på E120 og droppe radar inne på C80? Jeg har lest at E modellene kan benytte Seatalk HS, men C modellene kun kan kommunisere via Seatalk 2. Noen som har greie på dette? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 28.Januar.2013 Del på Facebook Svart 28.Januar.2013 C Classic kan ikke utveksle radar, kart eller ekkoloddata siden den ikke har SeaTalk hs (Ethernet). Kan kommunisere over SeaTalk 2 (NMEA 2000) men dette netverket kan bare håndtere numerisk informasjon som dybde, fart, gps data osv. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 28.Januar.2013 Del på Facebook Svart 28.Januar.2013 Jeg har en E90W ute og vil ha noe inne også. hvilken av Ray, sine kan jeg bruke inne, uten at jeg også må ha kart i dem ? Tenkte en stund å bare sette opp en I70 multi, men er nå mer gira på en brukt plotter. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.