KSE Startet 4.Februar.2013 Del på Facebook Startet 4.Februar.2013 (redigert) Har septiktank ombord, men ingen kontroll på nivå. Det er montert en giver på tanken, som er defekt. Denne er levert av "Intraco" i sin tid. Tror kanskje den er orginaltmontert (i 1992). Som bildet viser er den ene elektroden falt av giveren. Ikke rart den ikke virker... Men er det noen som vet hvordan dette skal kobles? Tenkte jeg ville kontrollere om kablingen er intakt. Det er et alarmlys inne på toalettet som skal gi alarm når tanken er full. Jeg regner med det skal være 12V + og - (rød og svart) som skal inn på giveren, og at det er den tredje kabelen (rød/blå) som skal gi signal til lampen på toalettet? Det er imidlertid ikke spenning på ledningene inn til giver. Jeg finner helle ingen bryter som skal åpne for spenning inn til giver. MEN i nærheten av septiktank er denne montert: Inn på denne er det spenning. Er det noen som vet hva dette er? Redigert 4.Februar.2013 av KSE (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KSE Svart 5.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Februar.2013 Ingen som har kjennskap til dette? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.