ter-av Startet 4.Februar.2013 Del på Facebook Startet 4.Februar.2013 "MorMajor" har ligget på vannet de siste vintrene, men vinterhavna vår er langt hjemmefra, så jeg har ønsket meg en mulighet til å "kikke innom" hver dag uten nødvendigvis å være der. I år har jeg brukt et lite enkelt videokamera koblet opp mot en Ice-router. Det har vist seg å være en veldig god løsning. Nå får jeg levende video og er innom hver dag for å sjekke bilde, temperatur mm. Vår løsning kan du lese mer om på bloggen vår, mormajor.com. (Og til dere som vil si at det ikke er nok; joda - skuta blir sjekket jevnt og trutt fra utsiden også :) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
-morten- Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Har tenkt på den løsningen på hytta.. hadde signalet gått ned til brygga ville det jo vært perfekt å hatt et der også men tviler på det Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Det fine med dette slik jeg ser det, er enkelheten. Skal man kjøpe feks Axis, vil man måtte ha litt dypere kunnskap om TCP/IP for å få satt dette riktig opp. Vet du forresten hvilken oppløsning det er på dette? Sitér dette innlegget Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Har tenkt på den løsningen på hytta.. hadde signalet gått ned til brygga ville det jo vært perfekt å hatt et der også men tviler på detdu kan sette opp en retningsstyrt antenne/forsterker som løser dette Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 4.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 All In - her er hva jeg har om oppløsning: The app streams video in QVGA (160×120) at 300kbps and 10 frames per second. It records video inVGA (640×480) video at 30fps. Vet ikke om du har kikket på videosnuttene på bloggen vpr, men der ser du jo oppløsningen i praksis :) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Alternes. Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 (redigert) jajaja dette er jo noe alle burde få seg ..... hvorfor nøye seg med båtene, hvorfor ikke offentlige toaletter, garderober, nudiststrender osv ... Redigert 4.Februar.2013 av Alternes. (see edit history) Sitér dette innlegget KNS MEDLEM Link to post
All In Svart 4.Februar.2013 Del på Facebook Svart 4.Februar.2013 Det spør hva du er ute etter å se. Med VGA oppløsning er det begrenset hva du får av informasjon i bildet, feks ved zoom. Men som å ha stående for å se at ting innvendig er på stell, virker det helt ok. Et HD kamera med vidvinkel feks gir helt annet bilde og kvalitet. Men så må man kunne litt mer. Prisen er ikke avskrekkende heller. Men denne løsningen som vises er lett å koble opp selv for menigmann. Og funker til sitt bruk den. Tviler ikke på det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.