atvv Startet 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Februar.2013 Hei. Ja hvor kan man kjøpe power lift, eller jack plates til utenbords motorer her i Norge Sitér dette innlegget Link to post
Ktveiten Svart 5.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2013 (redigert) Lurer på om Ravns garasje kan skaffe dette til deg. http://www.ravns-garage.com Har handlet litt deler der, og har fått inntrykk av at det er hyggelige å seriøse folk Redigert 5.Februar.2013 av Ktveiten (see edit history) Sitér dette innlegget MVH Ktveiten Link to post
Smiley Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 (redigert) Jeg kjøpte i alle fall "Jack-plate" type "Ultra HD" fra Ravn`s garage for noen år tilbake. Denne var produsert av Bob`s machine shop. Det er sikkert mulig og kjøpe direkte også. Om det er noe særlig penger å spare på det vet jeg ikke, da frakten sikkert blir relativt kostbar ved enkeltbestilling. Min erfaring med å handle hos Ravn`s var også svært positiv. Redigert 6.Februar.2013 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
ola volvo Svart 6.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Hei jeg vet at Ag maritime i kristiansund har en liggende ubrukt som de skal selge billlig , 1. Ag Maritime Senter AS 464 13 830 Vågeveien 56509 Kristiansund N Sitér dette innlegget Link to post
atvv Svart 6.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Februar.2013 Joda, den var manuell, er ute etter en hydraulisk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.