lgboat Startet 8.Februar.2013 Del på Facebook Startet 8.Februar.2013 Har glemt hvem som sendte meg en IM om dette, og finner heller ikke igjen under hvilket emne det sto opprinnelig: I min båt er det byttet til 20" x 23" Skewback fra Radice, levert av Sleipner. Dyrt husker jeg, men kanskje det nå finnes alternative produsenter? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 8.Februar.2013 Del på Facebook Svart 8.Februar.2013 Mikado har jo bra propellere. Er vel en del rimeligere enn f. eks. Radice. Ble mye brukt av Yanmar på 80/90 tallet. Ser at Maritim er forhandler for disse. Sitér dette innlegget Link to post
lgboat Svart 8.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Februar.2013 Mikado var originalen i min båt. Den fikk groptæringer rundt bosset, og jeg fikk bytte propeller mot å betale det skewback kostet mer. Tror ikke Mikado hadde scewback da, og kanskje ikke nå heller? Jeg fikk etter byttet litt lavere topphastighet, men til gjengjeld en mye bedre akselerasjon. Og mindre støy. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Februar.2013 Del på Facebook Svart 8.Februar.2013 Skewback leveres av Radice og Sleipner er norsk, svensk importør. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.