Jump to content

Omtrekking av puter - priser og seriøsitet


Framtia

Recommended Posts

Etter 20 års tjenestetid er det klart for en omtrekking av putene i “Tørzth”. Totalt dreier det seg om 12 sitteplasser samt ileggsputer for solsengen. Etter å ha utarbeidet en grundig arbeidsbeskrivelse og fotodokumentasjon tok jeg kontakt med 3 salmakere innen en radius på 50 km fra Oslo for å innhente pristilbud. De tre tilbudene var hhv. 18000, 18900 og 32.000!. Da jeg konfronterte sistnevnte med at de var MYE dyrere enn de to andre fikk jeg melding tilbake om at de hadde hatt det så travelt at de ikke hadde hatt tid til å se grundig på dokumentasjonen. Med andre ord hadde de ”tatt i” for å være sikker (det var jo så mye arbeid med å regne slike anbud...). Jeg vil berømme Rønsdal for rask og god oppfølging og de har tidligere fått god omtale her på båtplassen. Mitt valg falt imidlertid på www.fairmont.no grunnet lavest pris og fordi de tidligere har trukket om setene i min bil med et resultat jeg er veldig godt fornøyd med. Putene er nå levert og jeg venter i spenning på resultatet. Mitt tips er å sjekke priser og ikke ta det for gitt at alle er like seriøse heller i denne bransjen (ut fra teksten over kan den raske slutte at den 3dje kandidaten har sine lokaler ca 50 km fra Oslo).

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Bare litt nysgjerrig... Sjekket du prisen hos Tennøy Møbel i Askim?? (har lagt ut link til denne salmakeren på "anbefalte båtlinker") Jeg fikk veldig god pris her etter en del sammenligninger.

 

hilsen Biggen

<{POST_SNAPBACK}>

Nei, jeg sjekket ikke dette firmaet.

Framtia på AIS

 

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...