Jump to content

Plastsnekke ca 21ft fra Radøy (Bergen), noen som har info? Dolfin?

jostein_4

Recommended Posts

Hei har idag fått overta en gammel båt som eg gjerne skulle hvite mer om. Han eg fikk båten av kunne fortelle at det hadde stått et merke på siden med navnet Dolfin eller noe sånt.Den har blitt bygget litt om akterdekket er hevet så det er blitt selvlensende. Noe som gjør båten litt ustødig. Det står en yanmar 13hk sjøvanskjølt montert. Den har ikke vert startet siden i sommer. Båten har lagt på radøy utenfor Bergen. Båten er ca 21 fot.wp_000176.jpg

wp_000175.jpg

Kjekk båt, men veeldig møkkete! Jeg vil tro at et par hundre kilo ballastut mot sidene kan gjøre den litt stødigere? Hvis ikke så lar den seg jo bygge tilbake igjen da. Selvlensende dekk er suverent det, men hvis det gjør båten farlig ustødig ville jeg ha sløyfet det...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...