ronjahund Startet 12.Februar.2013 Del på Facebook Startet 12.Februar.2013 Noen som har noen tips,jeg har en alutank som det er noen tæringsgroper i,det er ikke hull(enda) hva kan jeg tette gropene med? Har hørt at man kan tette hull i tanker med kvistlakk?noen som vet om noen andre muligheter som er holdbart?Kommer greit til gjennom mannhullet Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Kunne megametall kanskje vært et forsøk Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
hanto1 Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Brukte et loctite produkt for noen år siden, så ut som sort silicon. Tettet en lekk bensintank med dette. holdt i mange år. Bare man får det rent slik at M-metall eller annen guffe får klistret seg skikkelig. Sitér dette innlegget Link to post
ronjahund Svart 12.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Ok,takker for tips:) Epoxy sparkel kanskje?? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Om det er agressive vesker i tanken ville jeg tenkt meg om før jeg hadde reparert med annet metall, pga korrosjonsfare. Sitér dette innlegget Link to post
Bodehode Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Jeg brukte http://www.caswelleurope.co.uk/gastank.htm på en lekk motorsykkeltank for mange år siden, virket veldig bra. Sitér dette innlegget Livet er for kort til å kjøre diesel Link to post
Folk I Båt Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Det viktigste er vel å finne årsaken til tæringen først? Ut fra beskrivelsen så kan man tro at det er lite gods igjen der de verste gropene er. Med forbehold om hva som er på tanken, størrelse, form og plassering, så hadde jeg nok gått for vinkelsliper og TIG-apparat. Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Husk og jorde tanken mot en sink. Mange tror det ikkje nødvendig og jorde tanker i båt, men det er det. Vist du vil unngå tæring bruk plast tank. Det viktigste er vel å finne årsaken til tæringen først? Ut fra beskrivelsen så kan man tro at det er lite gods igjen der de verste gropene er. Med forbehold om hva som er på tanken, størrelse, form og plassering, så hadde jeg nok gått for vinkelsliper og TIG-apparat. Sitér dette innlegget Link to post
asso Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 La på glassfiber armert polyester rundt hele tanken,etter tæring og lekasje. Mange år siden no,å tanken er tett og fin. Sitér dette innlegget Link to post
ronjahund Svart 12.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Årsaken til tæringen er i og for seg under kontroll,hehe glemte og nevne det,men det er en vanntank Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Hvordan jorder man tanken? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Hvordan jorder man tanken? Sitér dette innlegget Link to post
gsg Svart 12.Februar.2013 Del på Facebook Svart 12.Februar.2013 Rundt påfullingstuss eller avtapping på tanken. Du kan bruke slangeklemm eller kjøpe klemme hos en elforetning.[ quote name=Pinkvin" post="1392570" timestamp="1360691656]Hvordan jorder man tanken? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.