KARILLA Startet 13.Februar.2013 Del på Facebook Startet 13.Februar.2013 (redigert) Etter leting på nett fant jeg omsider vippebeslag for montering av TV.Link til forhandler: http://www.btechavmounts.com/product-range/products/bt7525Selges også av multicom: http://www.multicom.no/Under-Cabinet-Flip-down-for-LCD-max-17-(10kg)-B-TECH/cat-p/c100412/p848878Beslaget er det samme som NB bruker i sine båter.Eksempel på montering: Redigert 13.Februar.2013 av HAIK (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Adi Svart 13.Februar.2013 Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Har jaktet på et sånt feste selv. Jeg har en 22" Led TV, ser at dette feste er beregnet til max 17" LCD (10kg). Mulig jeg kommer under grensen på 10kg . Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 13.Februar.2013 Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Likte det feste der. Satte vår 22" led TV på vekta.Veide rett under 5 kilo, så her er det plenty å gå på. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
KARILLA Svart 13.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Lista på veggen har som funksjon og hindre at TV rister under fart med dertil skranglelyder. Dette da beslaget ikke er helt tight Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
M/S Bastard Svart 13.Februar.2013 Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Slikt feste har jeg leitet etter, hva er prisen på dette? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 13.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Passer til 19 " om det også kan brukes på 22" bør en kunne lese ut fra målene.Passer til 19 " om det også kan brukes på 22" bør en kunne lese ut fra målene. https://baatplassen.no/bildearkiv/24/24307/feste.jpg Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
KARILLA Svart 13.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Prisen er ca 500 kr + frakt, beklager at linken til multicom ikke virker, men om du velger tv beslag fra hovedsiden så finner du den sikkert. Baatplassen.no er ikke helt I-Pad vennlig men det går nå på et vis. Derfor blir det litt tull med linker og bilder fra tid til annen. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
M/S Bastard Svart 13.Februar.2013 Del på Facebook Svart 13.Februar.2013 Der så jeg det ja, surfet på mobilen når jeg spurte, så jeg sjekket multicom nå. Prisen er helt grei, så da blir det bestilling Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 7.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 Slik ble det ferdige resultatet i NB Ardea 32. Fornøyd Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.