JohanPaaSnippen Startet 22.Februar.2005 Del på Facebook Startet 22.Februar.2005 (redigert) hei. Noen ganger kan det kanskje være allright å ha en båtplass å gå til, spesiellt i ferietider. Når vi ferierer eller er borte flere dager kan kanskje andre låne/byttelåne båtplassen? Vil det TEKNISK være vanskelig å få igang en slik database på båtplassen? Tror kanskje det vil tiltrekke nye medlemmer (uten å være alt for sikker) samt gi et godt tilbud til eksisterende samt mindre belastninger på skjærgården. mvh johan Redigert 22.Februar.2005 av JohanPaaSnippen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Trond J Svart 22.Februar.2005 Del på Facebook Svart 22.Februar.2005 I vår havn er ikke dette tillatt all utlån skal foregå fra havnestyre,men tiltaket er sikkert fint der det er lov. Vet at det er noen som har varsel om utkastelse pga av dette med og lånt ut båtplassen. Sitér dette innlegget Trond J Fjord boat club Link to post
bliss X Svart 22.Februar.2005 Del på Facebook Svart 22.Februar.2005 . Vil det TEKNISK være vanskelig å få igang en slik database på båtplassen? Tror kanskje det vil tiltrekke nye medlemmer (uten å være alt for sikker) samt gi et godt tilbud til eksisterende samt mindre belastninger på skjærgården. mvh johan Det er vel ikke værre enn at man kan lage en egen tråd for det på forumet ? Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 Jeg løfter denne igjen. Jeg har aldri hørt at noen hos oss har hatt problemer med å låne ut plassen for et kortere tidsrom. Det er selvsagt en utfordring at jeg bor i Bergensområdet og av familiære årsaker må være i Søndre Vestfold hele uke 29, kanskje ikke mange som samtidig har behov for å være i Bergen. Har bil tilgjengelig, og avstandene i Vestfold er ikke avskrekkende for en vestlending. Likevel tror jeg det er verd å vurdere å følge opp denne saken, og skulle det være noen som utfyller mine ønsker er det bare å si fra (jeg blir borte mer enn uke 29!), evt via IM Sitér dette innlegget Laholm Link to post
avmønstret5 Svart 30.Mars.2009 Del på Facebook Svart 30.Mars.2009 I private havner er det vel ok dersom det ikke butter mot noe internt regelverk. I kommunale havner er det ikke vanlig og heller ikke helt ok da det hender at det drives "kokilimonke" med plassen. Bytte av båtplasser går derfor ofte igjennom en komite eller styre som fordeler etter en venteliste. De BP burde gå i bresjen for var utvikling av frihavner som det en har i Danmark. Det vil komme alle båtfolk til gode. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.