ErikHM Startet 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 13.Februar.2013 (redigert) Hei. Jeg holder nå for tiden med på et motorsykkel prosjekt, (lager en Cafe Racer, hvis noen vet hva det er) også skal jeg prøve på å lage en sal av glassfiber, lurte da på om det er det noen som har noen tips til en nybegynner :) Setter pris på svar! :) (vet at dette er et båtforum. Har spurt på flere mc forum, men de ba meg skjekke med båtfolket som har peiling på dette :D ) Redigert 13.Februar.2013 av ErikHM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Gjør et søk her på forumet, søk på reparasjon osv. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Ja ser cafe racer på Discovery i ny og ne, mange fete der. :) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Kan dette være til hjelp tro? Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Antilia Svart 13.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2013 Her er noen tips: http://www.tuninggalaxy.com/Tutorials/glassfiberstoping1.php Sitér dette innlegget Min hjemmeside: https://rgro94.wixsite.com/ronnies-side Link to post
ErikHM Svart 14.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2013 Takk for gode svar! Nå er det bare til å kjøpe litt glassfiber, også begynne med å støpe :) Sitér dette innlegget Link to post
ErikHM Svart 15.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2013 Lurer på en liten ting. Må man ha på seg en sånn maske som filtrerer ut skadelige gasser o.l. når man støper med glassfiber? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 15.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2013 Må ikkje, men BØR Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Februar.2013 Og hansker de billige. kjøp krystallgrønnsåpe når du er ferdig for dagen bland ei 1/2 bøtte med sterkt varmt grønnsåpevann, så vasker du redskapen du har brukt (behold hanskene på) i grønnsåpevannet så er alt like fine til neste gang. Skyll godt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.