ashfirelate Svart 20.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2013 Ikke hør på alle råd om å gå så langt ut i havet utenfor Jæren. Det stemmer nok hvis det er skikkelig dårlig vær, men da går du ikke! Du venter til det er rolig, og da er det aller roligst helt inn mot land. Der forsvinner motstrømmen og dønning og bølger flater ut. (Bare spør RS!) Men ikke så langt inn at du går på grunn! Kunne jo kansje tegnet ett forslag til rute over Jæren dersom du er kjent? Selv er jeg ikke kjent her, og ville nok holdt meg unødig langt fra land... Sitér dette innlegget Link to post
Speedy Gonzalez Svart 21.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Februar.2013 Ikke hør på alle råd om å gå så langt ut i havet utenfor Jæren. Det stemmer nok hvis det er skikkelig dårlig vær, men da går du ikke! Du venter til det er rolig, og da er det aller roligst helt inn mot land. Der forsvinner motstrømmen og dønning og bølger flater ut. (Bare spør RS!) Men ikke så langt inn at du går på grunn! Ja, ikkje veit eg Kunne vore greit å få fleire synspunkter på dette. Man må vel gå utom denne bøya som er blitt nevnt tidligare i tråden? Spørre RS er jo i grunn ikkje så dumt.. men vil gjerne sjå ka folk meiner likevel. Linker til ruter, gjestehavner, og ellers råd, tips & trix settes pris på (ja, eg klarer å google, men det skader ikkje å dele sider likevel ) Sitér dette innlegget Link to post
Brig'en Svart 8.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Blei det tur? Eg følger gjerne med RIB'en om det blir tur :) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 8.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Når trådstarter skrev dette i februar, vil jeg tro han hadde planer om denne turen sommer 2013 og ikke nå på høsten. MEN... det hadde vært artig å høre om det ble tur eller ikke. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
Brig'en Svart 8.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2013 Var nok litt uklar i meldingen min ja: Lurte på om de hadde tatt turen i år og dermed erfaringer, og om det ikke ble tur i år så følger vi gjerne med neste år om det blir tur :) Sitér dette innlegget Link to post
Leieskipper Svart 9.Oktober.2013 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2013 Går fint det. Kjør på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.