Jump to content

Fjernkontroll til VP kad32, har 2-spaks toppmontert. Alternativer?

MacStorm

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Hei, her har du et par bilder som viser litt hvordan det ble, prisen lå på rundt 35- 40 båtlapper, jeg hadde en kamerat som er litt over snittet glad i å skru til å hjelpe meg og vi brukte vel et par dager med arbeid, men da er det gjort som på fabrikk...

Det er utrolig mange muligheter for div justeringer, bla synkronisering av motorer, kan bruke en spake på begge motorer, har knapt satt meg inn i alt ennå, men det er rimelig avansert.

• 5 måneder senere...

Gratulerer med en kongebåt:-)

Alle instrumentpanelene er laget selv, laget maler og fikk det skjært ut på et verksted, det var mye arbeid og tidkrevende... Plotteren er en Garmin 5008.

Jeg måtte inn med nye kabler, de ble lagt i orginalrørene som går i veggen bak kjøleskapet, det gikk helt fint, men det blir mye kabler som skal trekkes, 2 stk servoer til spakene og svingeren til ekkoloddet, så det blir litt trangt..

Du har mye arbeid foran deg, men det ble en helt annen båt. :smiley:

• 1 måned senere...

Takk for tipset, da får jeg prøve selv om det høres litt voldsomt ut....

Jeg har ikke kjøpt nytt ratt ennå, ser jo veldig bra ut det du har da. Er det lov å spørre hvor du handlet? :-)

Forøvrig har jeg påbegynt jobben med nytt instrumentpanel, dog ikke så fancy som ditt. Jeg får legge ut noen bilder etterhvert

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...