Perra Startet 22.Februar.2005 Del på Facebook Startet 22.Februar.2005 Hei! jeg lurer på om det holder å lakere ned til bunnstoffet når jeg skal lakere båten? eller om jeg må pusse bort alt bunnstoffet fpr å lakere? Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 22.Februar.2005 Del på Facebook Svart 22.Februar.2005 Hei! jeg lurer på om det holder å lakere ned til bunnstoffet når jeg skal lakere båten? eller om jeg må pusse bort alt bunnstoffet fpr å lakere? Det er ingen vits i å fjærne bunnstoffet for å lakkere under det. Men har du en vannlinje som har "krøpet oppover" så er det en gylden mulighet for å få korrigert den slik at den blir "riktig." Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Astor Svart 22.Februar.2005 Del på Facebook Svart 22.Februar.2005 (redigert) Hei! jeg lurer på om det holder å lakere ned til bunnstoffet når jeg skal lakere båten? eller om jeg må pusse bort alt bunnstoffet fpr å lakere? <{POST_SNAPBACK}> Du lakkerer ned til der bunnstoffet begynner, eller til den hvite linjen mellom bunnstoffet og lakken, om du har det. Under bunnstoffet skal du ha primer. Det er ikke nødvendig å skrape vekk bunnstoffet selv om du ønsker å skrape vekk lakken. Håper dette var utfyllende svar på det du spurte om? Redigert 22.Februar.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Perra Svart 22.Februar.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Februar.2005 Jeg takker veldig for hjelpen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.