Sea Major Startet 27.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 27.Februar.2013 Tenkte sånn smått å starte båtsesongen, men er litt usikker på hvordan det ligger an i havnene langs sørlandskysten. Er det greit å få strøm og vann, og kanskje andre fasiliteter som dusj nå på denne tida av året. Kanskje noen har noen tips om hvor det er greiest å ta turen/ påsketuren? Sitér dette innlegget Link to post
Guest Tobby Svart 27.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2013 Mener alt er åpent både i Eigersund, Stavanger og sandnes, men det blir vel vestlandet:P Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2013 Strøm er greit i Arendal. Der er litt isproblem i gjestehavna. Dermed er det ikke lagt ut vann på brygga enda. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sea Major Svart 27.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2013 Takk for svar :-) tenkte nok at det kunne bli værre med vann siden det kan være ganske kaldt ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2013 Det går som regel å skaffe på en eller annen måte.. og fordelen med å reise på tur nå er jo at det stort sett er ledig rundt om kring.:) Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sea Major Svart 27.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Prøve igjen jeg. Ligger i Arendal, og det hadde vært kjekt å fått bunkra litt vann... Noen som vet om en brygge med vann i nærheten? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 27.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2013 Hei igjen. Og takk for hjelpen i sted. Jeg kom nettopp på at jeg møtte en fiskebåt på tur inn i sted. Det kan tenkes at det er vann på fiskemottak i Barbu. Men det er jeg ikke sikker på. Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Sea Major Svart 28.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2013 Hei igjen ja, bare hyggelig å hjelpe til. Jeg fikk vann i gjestehavna ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.