Jump to content

Forfatter til bok om seilbåter?

perg

Recommended Posts

Skal på seilkurs i mai. Hvis dette går bra blir det båt ( hvis ikke blir det bobil)

Har sett noen som har fått god hjelp fra en bok som omtaler 300 forskjellige seilbåter.

Forfatter har et engelsk klingende navn, men jeg finner ikke igjen navn og engelsk boktittel.

Kan noen hjelpe meg ? Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt. :fishing: Drømmen er en langtur i god båt.

Redigert av perg (see edit history)

Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt.  :fishing:   Drømmen er en langtur i god båt.

<{POST_SNAPBACK}>

Drømmer du om langtur med båt håper jeg du har lest www.sorgenfri.com , vil også på det sterkeste anbefale bøkene til Ragnar Kvam, NB! Du får reisefeber av disse!

Ang. båt så synes jeg du skal se litt f.eks på finn.no hvilke båter som ligger i det prisområdet du tenker deg, se hva du "faller for" og spør orakelene her på forumet om det er noen som har erfaringer og eller meninger om akkurat denne båten (ref. tråden ang hallaron sin Seamaster 925 fra 20/2)

Redigert av Player 311 (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...