perg Startet 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Startet 23.Februar.2005 (redigert) Skal på seilkurs i mai. Hvis dette går bra blir det båt ( hvis ikke blir det bobil) Har sett noen som har fått god hjelp fra en bok som omtaler 300 forskjellige seilbåter. Forfatter har et engelsk klingende navn, men jeg finner ikke igjen navn og engelsk boktittel. Kan noen hjelpe meg ? Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt. Drømmen er en langtur i god båt. Redigert 23.Februar.2005 av perg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Kurt Gehlin "300 Segelbåter i test" Gubben er svenske.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Player 311 Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 (redigert) Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt. Drømmen er en langtur i god båt. <{POST_SNAPBACK}> Drømmer du om langtur med båt håper jeg du har lest www.sorgenfri.com , vil også på det sterkeste anbefale bøkene til Ragnar Kvam, NB! Du får reisefeber av disse! Ang. båt så synes jeg du skal se litt f.eks på finn.no hvilke båter som ligger i det prisområdet du tenker deg, se hva du "faller for" og spør orakelene her på forumet om det er noen som har erfaringer og eller meninger om akkurat denne båten (ref. tråden ang hallaron sin Seamaster 925 fra 20/2) Redigert 23.Februar.2005 av Player 311 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arild Iversen Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Hallo perg. Tar jeg ikke mye feil har også Seil Magasinet en tilsvarende oversikt over seilbåter. Ikke så utdypende som den svenske, men den oppdateres stort sett hvert år og kan kjøpes på Narvesen. Sitér dette innlegget Link to post
GeirKS Svart 23.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2005 Årets utgave av ovennevnte har kun NYE seilbåter. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.