perg Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 (edited) Skal på seilkurs i mai. Hvis dette går bra blir det båt ( hvis ikke blir det bobil) Har sett noen som har fått god hjelp fra en bok som omtaler 300 forskjellige seilbåter. Forfatter har et engelsk klingende navn, men jeg finner ikke igjen navn og engelsk boktittel. Kan noen hjelpe meg ? Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt. Drømmen er en langtur i god båt. Edited February 23, 2005 by perg (see edit history) Quote Link to post
Suzuki Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Kurt Gehlin "300 Segelbåter i test" Gubben er svenske.. Suzuki Quote No boat needed.. Link to post
Player 311 Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 (edited) Følger intenst med i diskusjoner om båter og er evært takknemlig for alle gode råd om valg av båt. Drømmen er en langtur i god båt. <{POST_SNAPBACK}> Drømmer du om langtur med båt håper jeg du har lest www.sorgenfri.com , vil også på det sterkeste anbefale bøkene til Ragnar Kvam, NB! Du får reisefeber av disse! Ang. båt så synes jeg du skal se litt f.eks på finn.no hvilke båter som ligger i det prisområdet du tenker deg, se hva du "faller for" og spør orakelene her på forumet om det er noen som har erfaringer og eller meninger om akkurat denne båten (ref. tråden ang hallaron sin Seamaster 925 fra 20/2) Edited February 23, 2005 by Player 311 (see edit history) Quote Link to post
Arild Iversen Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Hallo perg. Tar jeg ikke mye feil har også Seil Magasinet en tilsvarende oversikt over seilbåter. Ikke så utdypende som den svenske, men den oppdateres stort sett hvert år og kan kjøpes på Narvesen. Quote Link to post
GeirKS Posted February 23, 2005 Share Posted February 23, 2005 Årets utgave av ovennevnte har kun NYE seilbåter. Geir Quote Link to post
Recommended Posts