turøy Startet 27.Februar.2013 Del på Facebook Startet 27.Februar.2013 eg vurderer å kjøpe el start til min yamaha 25hk fra 1995, vil dette gå, og hva kan det koste meg (har eit 12 volts batteri i båten). og hvordan kan eg montere noe slikt???? Sitér dette innlegget Link to post
steelcontax Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Redd for at dette koster mer enn det smaker...... Sitér dette innlegget Link to post
turøy Svart 27.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 hva priser snakker vi Sitér dette innlegget Link to post
steelcontax Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Har ikke oversikt over priser, men du trenger vel starter og eventuelle braketter til den, stator og regulator, releer og kabler, tenningslås event ny kontrollboks ++++. Så det baller fort på deg. Grov gjetting mellom 3500 og 5000 i heldigste fall.... Ta med serienr og hør med en yamahaforhandler hva du trenger samt priser. Deretter kan du jo ta en titt på finn om du finner brukte deler, event en skrotmotor. Sitér dette innlegget Link to post
turøy Svart 27.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 hadde gjettet rundt 3000-4000 men ser nå at eg kan gå litt over budsjett........ Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Her burde det vel lønne seg å følge med i annonser etc. om det skulle dukke opp en delemotor for salg. Jeg har selv en -95, Yamaha 25hk med selvstarter, men den er dessverre i bruk.... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.