dobbaen Startet 27.Februar.2013 Del på Facebook Startet 27.Februar.2013 Noen som vet type/merke pakkboks som ble montert i scand nordic på slutten av 1980 årene. Det er simmering og fett ser jeg men vet ikke hvem som har levert Aksel opplegget til scand på den tiden. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 27.Februar.2013 Del på Facebook Svart 27.Februar.2013 Bosvik pakkboks mener jegvdet var på 88 mod Nordic som vi hadde. 2 simringer og fettkopp. Segring sikrer simringer. Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Ja det trodde eg og men snakket med bosvik å de hadde ikke levert til Scand i den perioden sa de å da ble jeg usikker.jeg tror jeg ringer til west mekan å hører med dem. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.Februar.2013 Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 Du kan jo montere det du vil da. Trenger du nye simringer så står dimensjoner på kanten av simringene. Std varer, men kan være lurt å bytte fjærer til syrefast type. Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Februar.2013 God svar :) takk Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.