Eivind. Startet 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Startet 28.Februar.2013 Hei. Jeg fant ut i går kveld at alle putene i min Alo Mikkel 30 f skal trekkes om. Er i ferd med å bestille stoff nå. Noen som har en hvis peiling på hvor mange kvadratmeter jeg må bestill? Noen med en Mikkel eller lignende båt som har gjort dette før? Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Hvor lang er en strikk? Disse båtene kan ha tildels veldig forskjellig innredning. Du er nok nødt til å måle de gamle putene i DIN båt for å finne ut hvor mye stoff du trenger Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Eivind. Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Jeg har vert ombord i to tilsvarende Mikkel som har samme mål som meg! Så strikken kan vere ganske så lik! Håper på bedre svar fra noen! Sitér dette innlegget Link to post
ravddo Svart 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Det kommer enda mere av hvor brei stoffrullen du kjøper fra er. Hvis du ikke skal ha skjøter overalt så blir det forskjellig mengde kapp. Du er nødt til å beregne ut fra stoffrullens bredde. Du kjøper jo stoff normalt i meter. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
SoBo Svart 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 De fleste stofftyper kommer i 1,4 m bredde. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Herman Svart 28.Februar.2013 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Mulig det er noe jeg ikke skjønner, men hvorfor kan du ikke bare måle dine egne puter? Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
Eivind. Svart 28.Februar.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2013 Takker for råd. Bestilt stoff og klar for å sy. Er 20 år siden jeg tok i ei symaskin, så dette blir ei utfordring! Herman: det arbeid man slepper å gjøre selv er bonus! Men nå har jeg målt! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.