Framtia Svart 1.April.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2014 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Framtia Svart 16.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Min "Force 4" endte sine dager ved Bolærne kl 2355 på lørdag.... Synd egentlig, fordi jeg var godt fornøyd med denne inntil jeg skjønte den ikke tålte grisebank (vi slet fokkefallet i kuling). Mest trolig vil jeg kjøpe tilsvarende for å slippe en lampe som stikker mer ut fra masta enn det denne gjør. Evt kommer jeg til å sette på en beskyttelsesbøyle. Men uansett er det kjekt med tips om andre gode produkter, det er forbausende lite å velge i etter hva jeg kan finne. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Framtia Svart 19.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 (redigert) Bestilte denne http://www.amazon.com/Aqua-Signal-Combination-Masthead-Foredeck/dp/B001B012DM/ref=cm_cr_pr_product_top tirsdag ettermiddag, og den lå på trappa da jeg kom hjem i dag (sendt fra Las Vegas). Slikt blir jeg nesten litt imponert over... Redigert 19.Juni.2014 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Bestilte denne http://www.amazon.com/Aqua-Signal-Combination-Masthead-Foredeck/dp/B001B012DM/ref=cm_cr_pr_product_top tirsdag ettermiddag, og den lå på trappa da jeg kom hjem i dag (sendt fra Las Vegas). Slikt blir jeg nesten litt imponert over... Du får komme med en oppdummering etter at du har montert og brukt den en periode. Håper du blir mer fornøyd enn Amazon-kunden med denne påstanden: "Overall: this is a cheap piece of Chinese junk parading as a quality light fixture. Don't make the same mistake that I did." :-/ Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Lazyjack Svart 8.Oktober.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2014 Ja, den funker fint. Lyser OK, og med LED bruker den ikke mye strøm. Stikker mye mindre ut fra masten enn de to den erstattet, så ingen problem med å få seilet forbi. Jeg har Seldenmast, som er relativt spiss i forkant. Det medførte at jeg måtte lage en pakning for å tette i bakkant av lykten. Har ingen bilder enda, men det kan jeg jo ta en dag... Jeg har også montert en slik men på samme måte som hos deg ble det en stor glippe mellom selve lampa og masta. Jeg kan imidlertid ikke helt skjønne at det skulle være nødvendig med noen pakning, om lanterna lå helt inntil ville det jo ansett ikke bli vanntett. Min holder ihvertfall enda men jeg mistenker at den har bidratt til at jeg måtte få sydd opp igjen akterliket på genoaen. En bøyle er kanskje tingen om jeg finner en som er helt uten skumle kanter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.