knut1955 Svart 12.Januar.2014 Del på Facebook Svart 12.Januar.2014 (redigert) Tar du denne? https://baatplassen.no/bildearkiv/25/25162/konk.jpg Redigert 12.Januar.2014 av knut1955 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 12.Januar.2014 Del på Facebook Svart 12.Januar.2014 Sunburhead Shetland Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 12.Januar.2014 Del på Facebook Svart 12.Januar.2014 Det stemmer, Jacob T Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 12.Januar.2014 Del på Facebook Svart 12.Januar.2014 Hvor er vi nå? Lenge siden dette, men jeg har ikke sett tråden før nå... Ikke det at jeg har vært der, men er det fra Taihland? Og en eller annen James Bond film? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Enzo Svart 15.Januar.2014 Del på Facebook Svart 15.Januar.2014 Hvor er dette da ? Sitér dette innlegget Link to post
Jakob T Svart 15.Januar.2014 Del på Facebook Svart 15.Januar.2014 Er ikkje sikker,men det minner on Malta Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 15.Januar.2014 Del på Facebook Svart 15.Januar.2014 Hvor er vi nå? Khao Phing Kan Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 15.Januar.2014 Del på Facebook Svart 15.Januar.2014 tror ikke dette er 'James Bond Island' der har jeg vart, det likner ikke på det stedet !?? Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Zitt Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Fruen inviterer til en uketur neste helg, og da skal en bursdag og en bryllupsdag feires. Hun vil ikke si hvor vi skal, men kom med dette bildet og foreslo at jeg kunne be om hjelp på Båtplassen. Jeg liker alltid å forberede meg litt når jeg skal ut på tur, og går gjerne inn på Google Earth og vandrer litt i gatene. Vet du hvor vi skal? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordland Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 Villa Sofija, Kroatia Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 18.September.2015 Del på Facebook Svart 18.September.2015 (redigert) Hun kan ikke godta svaret, Fjordland, men tampen brenner veldig, sier hun! Jeg søkte opp Villa Sofija på Google Earth, og det tyder jo på at det er på øyen Brac, men hvor? --------------------------------------------------------------------------------------------------- Nå klarte jeg å få det ut av henne; Waterman Resort, Supetar, Brac, Kroatia! Er det bare å begynne å glede seg, bra sted altså? Redigert 18.September.2015 av Zitt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 19.September.2015 Del på Facebook Svart 19.September.2015 Beklager "litt" seint svar, men jeg har ikke vært så aktiv her på "en stund"... Khao Phing Kan Korrekt. tror ikke dette er 'James Bond Island' der har jeg vart, det likner ikke på det stedet !?? Det er nok det. Bildet er tatt fra sørvest. Øya er egentlig to øyer med en sandbanke mellom. Sandbanken er rett inn der du ser turistbåten i høyre bildekant. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.