sgullak Startet 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 1.Mars.2013 Skal laste opp noen bilder av impellerhuset mitt. Synest de messingstykke såg veldig rart ut. Mulig det er normalt. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Kan du beskrive nærmere hvilke "messingstykker" du syns så rare ut? Jeg syns det så greit ut?? Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
sgullak Svart 1.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Det som ligger inne i impellerhuset, som gjør til att det ikke blir helt rundt,Ser ut som det er noe som skal stenge for noe vann.Men om det ser normalt ut, så smiler jeg, får meg en ny impeller å setter sammen igjenn.Å venter på sommeren :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Hvis den ikke hadde vært der hadde du ikke hatt noe volumendring, og derved hadde ikke gummiskovlene kunnet fortrenge noe vann. Da hadde vannet bare sirkulert inne i det volumet som er mellom hvert skovelblad Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Dolviking Svart 1.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 Det er kammen som sørger for at det blir undertrykk og den suger vann. Helt normalt Sitér dette innlegget Link to post
sgullak Svart 1.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2013 så bra, da er alt i orden der.Tusen takk for raske svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.