Jump to content

Arconaeiere søkes...

Framtia

Recommended Posts

Vi har startet en uformell klubb for Arconaeiere, og i den anledning prøver jeg å få kontakt med alle som eier slik båt i Norge. Av den nye serien (340-370-400-410-430-460) har vi relativt god oversikt (tror vi), men for eldre båter sliter vi med å få sporet opp alle. Konkret kjenner vi til følgende antall båter (fra Norlys eller deltakerlister for regatta):

Arcona 32: 16 stk, 8 eiere er ukjente

Arcoan 321: ingen kjente båter

Arcona 36: 3 båter, 2 eiere er ukjente

Arcona 355: 1 båt, eier kjent

Arcona 38: 1 båt, eier kjent

Sannsynligvis finnes det flere båter enn det antall oppgitt over.

Så om du eier en Arcona selv, eller kjenner navnet på noen som eier en av båttypene nevnt over, så send meg gjerne en IM med navn og evt kontaktdetaljer slik at jeg kan få opprette kontakt med disse (ikke post navn her i denne tråden :-))

Arcona 32:

arcona32.jpg

Arcona 321:

arcona321.jpg

Arcona 355:

arcona355.jpg

Arcona 36:

arcona36.jpg

Arcona 38:

arcona38.jpg

Redigert av Framtia (see edit history)

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

• 1 måned senere...
  • 3 år senere...

Hei, ja dette ble en gruppe, vi avholdte noen treff og hadde et nettsted. Undertegnede var initiativtaker sammen med en annen, men jeg forlot det gode selskap høsten 2014. Etter det har jeg ingen god oversikt over aktiviteter som må ha vært. Ta evt kontakt med meg på IM så kan jeg sende deg siste versjon av eierlisten jeg har, samt navnet på han andre som var primus motor....

Framtia på AIS

Seiling - den dyreste måten å reise gratis....

Det er en gruppe på Facebook som heter Arconaklubben. Gruppen er av en eller annen grunn hemmelig, men hvis du sender meg en IM med navn (hvis du er på Facebook) kan jeg forsøke å legge deg til, evt. sende infoen videre til administrator. Klubben har samlinger et par ganger i året, men siden det er ca. 1000 nautiske mil for meg hver vei har jeg ikke deltatt på noen av disse samlingene ennå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...