Framtia Startet 2.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 2.Mars.2013 (redigert) Vi har startet en uformell klubb for Arconaeiere, og i den anledning prøver jeg å få kontakt med alle som eier slik båt i Norge. Av den nye serien (340-370-400-410-430-460) har vi relativt god oversikt (tror vi), men for eldre båter sliter vi med å få sporet opp alle. Konkret kjenner vi til følgende antall båter (fra Norlys eller deltakerlister for regatta): Arcona 32: 16 stk, 8 eiere er ukjente Arcoan 321: ingen kjente båter Arcona 36: 3 båter, 2 eiere er ukjente Arcona 355: 1 båt, eier kjent Arcona 38: 1 båt, eier kjent Sannsynligvis finnes det flere båter enn det antall oppgitt over. Så om du eier en Arcona selv, eller kjenner navnet på noen som eier en av båttypene nevnt over, så send meg gjerne en IM med navn og evt kontaktdetaljer slik at jeg kan få opprette kontakt med disse (ikke post navn her i denne tråden :-)) Arcona 32: Arcona 321: Arcona 355: Arcona 36: Arcona 38: Redigert 2.Mars.2013 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Framtia Svart 6.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 (redigert) Løfter denne, nå med et bilde av en Arcona 340: : Redigert 6.Mars.2013 av Framtia (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Ingar Svart 7.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2013 Hvis du bruker avansert søk på medlemmer så kommer det opp 5 som har oppgitt at de har Arcona. De fleste har ikke vært innlogget på evigheter, men det går an å sende dem IM. Om de har på epostvarsling (noe alle hadde tidligere) og adressen fortsatt er i bruk så vil de få varsel. Sitér dette innlegget Link to post
ErikN Svart 22.April.2013 Link til dette innlegget Svart 22.April.2013 (redigert) Hei! Jeg har nettopp kjøpt en 1986 Arcona 32, interessert i å komme i kontakt med flere eiere av Arcona båter :) Redigert 22.April.2013 av Panax (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ventus8900 Svart 24.August.2016 Link til dette innlegget Svart 24.August.2016 Ble dette en gruppe? Har selv en Arcona 36 Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 24.August.2016 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.August.2016 Hei, ja dette ble en gruppe, vi avholdte noen treff og hadde et nettsted. Undertegnede var initiativtaker sammen med en annen, men jeg forlot det gode selskap høsten 2014. Etter det har jeg ingen god oversikt over aktiviteter som må ha vært. Ta evt kontakt med meg på IM så kan jeg sende deg siste versjon av eierlisten jeg har, samt navnet på han andre som var primus motor.... Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Nevermind Svart 24.August.2016 Link til dette innlegget Svart 24.August.2016 Det er en gruppe på Facebook som heter Arconaklubben. Gruppen er av en eller annen grunn hemmelig, men hvis du sender meg en IM med navn (hvis du er på Facebook) kan jeg forsøke å legge deg til, evt. sende infoen videre til administrator. Klubben har samlinger et par ganger i året, men siden det er ca. 1000 nautiske mil for meg hver vei har jeg ikke deltatt på noen av disse samlingene ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.