Tom Rør Startet 4.Mars.2013 Del på Facebook Startet 4.Mars.2013 (redigert) Jeg har en kunde som har fått frostskade i dusjbatteriene i sin Fairline Fifty, og lurer på om noen her inne vet hvor man kan få kjøpt densalgs? Tom Redigert 4.Mars.2013 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 4.Mars.2013 Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Eneste jeg kan komme på er en bruktbåt dele butikk i Stockholm som drives av to yngre damer. Husker ikke navnet Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mars.2013 Da prøver jeg litt googling rundt "begagnade båtprylar". Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 5.Mars.2013 Del på Facebook Svart 5.Mars.2013 I min 80 talls Fairline er det Mattson kraner originalt, og så langt jeg kan se er det det hos de fleste fra den tiden. Har du sjekket med Mattson? Det er jo et merke som finnes i butikken fremdeles, det. Spurt på www.fairlineparts.com? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.