Megahelt Startet 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2013 Har en 16" Dateline bikini som jeg har planer om å bygge om til utenbords motor. Har sett bilder av motor braketter til å skru rett på skroget etter det er støpt igjen. Hvor kan jeg få tak i sånt? :) Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Var det sånn som dette du tenkte på? Mitt prosjekt Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Bearded Beast Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 (redigert) Hvis hekken på båten din er så lav at motoren vil komme over den når du bikker opp motor kan du helt enkelt bruke en lift / jack plate. Står en brukt en på finn under båtutstyr. Om du søker så ser du hva det er. Om den ikkje vil gå klar så må du ta et valg. enten å kappe vekk det som kommer i veien eller få fatt på en mye større brakett som gjør båten både baktung og vil gi uheldige egenskaper på fleire punkt. Ja også blir det også urimelig stygt. I mine øyne finnes det bare èn løsning om en vil ha brakett og den ser ca slik ut. Denne løsningen vil også fjerne det meste av de negative bivirkninger av stort setback Redigert 5.Mars.2013 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Garf73 Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Plutonium: Den er så å si identisk med hvordan min er konstruert.... Sitér dette innlegget Mitt Springer 20 prosjekt Link to post
Bearded Beast Svart 5.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2013 Det er bra. Lange braketter bør være med oppdrift og som en forlengelse av skroget og kan gjerne stikke enda dypere enn som vist på bildet. Visuelt sett så synes eg slike med badeplattform integrert blir mest vellykket visuelt. Og praktisk med som en bonus Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 6.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Du kan ikke ødelegge denne med påhenger. Her må det inn V8. :clap: Sitér dette innlegget Link to post
Megahelt Svart 6.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2013 Fant jack plate på finn, tusen takk for hjelp folkens Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.