maggi74 Startet 6.Mars.2013 Del på Facebook Startet 6.Mars.2013 Heisan Er det noen som har fått tak i orginal lakk til sin BMW? Har fått en farge formula fra canada men den får man ikke brukt i europa har jeg blitt fortalt. Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 6.Mars.2013 Del på Facebook Svart 6.Mars.2013 Hei, Tror ikke du er så veldig langt unna dersom du prøver RAL 9006 "White Aluminium" (mulig at denne er marginalt lysere enn BMW sin farge, men som sagt tror jeg ikke det skiller så veldig mye) Sitér dette innlegget Link to post
maggi74 Svart 6.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mars.2013 Ja,ser ut til å være vanskelig å få den eksakte fargekoden,jeg prøver den du oppga. Tusen takk for hjelpen . MT Sitér dette innlegget Link to post
maggi74 Svart 20.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Nå har jeg lakket motoren med RAL 9006,ble veldig bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.