galloper Startet 6.Mars.2013 Del på Facebook Startet 6.Mars.2013 Har en Johnson 50 96mod som ikke vil starte når det er regn og fuktig ute, ellers går den som ei klokke, noen som har et godt råd om hva det kan være som er feil. Sitér dette innlegget Link to post
Banarne Svart 6.Mars.2013 Del på Facebook Svart 6.Mars.2013 En påhenger som ikke liker vann Har egentlig ikke så mye peiling,men råe plugger? kanskje kondens i forgasser? noe dårlig kontakt til coiler? Jeg vet egentlig ikke,men kommer nok noen med mer vettuge svar. Sitér dette innlegget Kan hende jeg seiler min skute på grunn; men så er det dog deilig å fare!Henrik Ibsen Link to post
GlennIversen Svart 7.Mars.2013 Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 Hadde samme problemet på en motor selv, fant vel egentlig ikke ut feilen, men ble tipset å spraye elektrospray i alle kontakter og på alle kontaktflater i motor, på batteri og på kontrollboksen, samt skru ut drenerings-skruene på forgassere, for så å pumpe igjennom litt bensin før skruene ble satt inn igjen.Fulgte denne "oppskriften" eller å ha hatt timer med feilsøking, resultatet motor som alltid startet og gikk Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Seasu Svart 7.Mars.2013 Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 (redigert) Hadde en lik motor. Der hadde kabler ut og inn i powerpack irret. Sjekk disse. Redigert 7.Mars.2013 av Seasu (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.