Bitteliten Startet 7.Mars.2013 Del på Facebook Startet 7.Mars.2013 Noen som vet hvor vi kan fylle diesel mellom Vindön og Strömstad i mars? Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 7.Mars.2013 Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 Jeg er 90% sikker på at Rösholmens Sjömack i Kungshamn har åbent. Lysekil burde også være en mulighed. Eller prøv at ringe/skrive til Lyckans Slip i Fiskebäckskil og hør med dem: http://www.lyckansslip.se/ Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 7.Mars.2013 Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 ...En til her: De har åbent ifølge deres hjemmeside: http://www.kungshamnsfiskarna.se/ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mars.2013 Takk MA. Vi har ca 1/2 tanker på båten - men jeg er usikker på om vi kan fylle på Vindön nå slik vi pleier. På Rösholmens Sjömack har de kortautomat ser jeg. Men det er godt med is i sundet der akkurat nå - men den går vel fort nå som det er mildt. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 8.Mars.2013 Del på Facebook Svart 8.Mars.2013 Mildt? Melder kaldere, men kan jo håpe på sol... Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Takk MA. Vi har ca 1/2 tanker på båten - men jeg er usikker på om vi kan fylle på Vindön nå slik vi pleier. På Rösholmens Sjömack har de kortautomat ser jeg. Men det er godt med is i sundet der akkurat nå - men den går vel fort nå som det er mildt. Hva ble løsningen Bitteliten og hva betalte du pr liter? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2013 Båten ligger fortsatt på land Sitér dette innlegget Link to post
Vedvards Svart 10.April.2013 Del på Facebook Svart 10.April.2013 Fydda - det var jo en dårlig løsning. Da er du vel innesperret av is du også, som mange andre. Men, det er vel meldt litt varmere fremover nå Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.April.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2013 For oss er det definitivt den beste løsningen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.