castman Startet 9.Mars.2013 Del på Facebook Startet 9.Mars.2013 Hei igjen folkens Denne sesongen skal båten være klar rimelig tidlig for å få litt valuta for pengene, og da er greit å starte litt nå! Etter høytrykkspylingen ifjor høst henger det fortsatt latterlige mange skjell på drevet og på propell som jeg gjerne vil ha vekk. Beste måten og tak disse skjellene med folkens? Takker for tips og vink :) Sitér dette innlegget Link to post
SC25 Svart 9.Mars.2013 Del på Facebook Svart 9.Mars.2013 Bruk en vinkelsliper påmontert en stålbørst/grovrengjører, funker bra. Kjøpes på Biltema. Sitér dette innlegget Link to post
castman Svart 15.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Mars.2013 Hei. Takk for svar, Har tenkt tanken på å bruke noe slikt, men er redd for at den kan ta godset på på drevet/propellene.. Skal prøve litt forsiktig.. :) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Mars.2013 Del på Facebook Svart 15.Mars.2013 Saltsyre, tynnet ut til ca 10%. La det virke en stund, og spyl vekk. Gjenta til alt er borte. Bruk verneutstyr. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
MajorAndy Svart 15.Mars.2013 Del på Facebook Svart 15.Mars.2013 Der findes en million milliard trådeher på BP om dette emne. Men konklusionerne er ret godt gengivet ovenfor... Selv brugte jeg Watski Baracle remover hvilket var overraskende effektivt, synes jeg. Men det er jo nok det samme som saltsyre... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.