Jump to content

Sydenferiemål med seilaktiviteter

olews

Recommended Posts

Familien vil på sydentur i sommer, men jeg vil gjerne velge et sted med jolleutleie, seilbrettutleie og den type aktiviteter i nærheten. Jeg kunne godt tenke meg å tilbringene dagene ombord på en Hobbie eller lignende utenfor stranda. Har noen tipe til hvilken destinasjon jeg kan booke for å få dette ?

Ole
S/Y Algol

Siden det ser ut som du har barn kan jeg anbefale L'Estartit på Costa Brava, Spania. Ikke verdens navle og det fins sikkert utallige tilsvarende steder, men her kan du leie leiligheter 10m fra strandkanten omtrent. Vi var 3-4 par og "okkuperte" et helt leilighetskompleks med svømmebasseng ute osv. Og - tata - det gikk an å leie Laser-joller i den lokale seilforeningen. Men pointet her er altså beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet, med små barn er det gull å bo nærmest på stranda og i tillegg ha adgang til badebasseng. Søk opp "Passeig Molinet 7, L'Estartit" på google maps. Vi bodde i leilighetskomplekset med stor takterrasse og basseng. På oversiden av bassenget er det 2-3 etasjer med større leiligheter (inkl. veranda og flott utsikt) og under er det mindre og litt mer "nøkterne" leiligheter til litt lavere pris. Leilighetene ligger ved en liten badestrand innafor moloen (helt greit badevann). Det er en større strand lengre unna. Vi hadde aldri noe behov for å dra dit, hverken voksne eller barn.

http://www.apartamentosestartit.com/alquiler/apartamento-estartit-nautic-estudi---apartamento-2-pax-W291BCPZREDNA76589IES.html

Firmaet som leier ut heter Ceigroup. Ulempen er at det blir en kjøretur fra f.eks. Barcelona eller Montpellier, men det kan være greit å ha leiebil uansett og hvorfor ikke få med et par dager i Barcelona f.eks.?

Redigert av quantumduck (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...