olews Startet 10.Mars.2013 Del på Facebook Startet 10.Mars.2013 Familien vil på sydentur i sommer, men jeg vil gjerne velge et sted med jolleutleie, seilbrettutleie og den type aktiviteter i nærheten. Jeg kunne godt tenke meg å tilbringene dagene ombord på en Hobbie eller lignende utenfor stranda. Har noen tipe til hvilken destinasjon jeg kan booke for å få dette ? Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Popeye70 Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 Husker jeg ikke helt feil så kan man leie både brett og cat på Alcudia, Mallorca. Rett utenfor Sunwing-hotellet. Tipper du kan gjøre det samme på stort sett alle feriesteder med litt størrelse på turistmengde og strand. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
quantumduck Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 (redigert) Siden det ser ut som du har barn kan jeg anbefale L'Estartit på Costa Brava, Spania. Ikke verdens navle og det fins sikkert utallige tilsvarende steder, men her kan du leie leiligheter 10m fra strandkanten omtrent. Vi var 3-4 par og "okkuperte" et helt leilighetskompleks med svømmebasseng ute osv. Og - tata - det gikk an å leie Laser-joller i den lokale seilforeningen. Men pointet her er altså beliggenhet, beliggenhet og beliggenhet, med små barn er det gull å bo nærmest på stranda og i tillegg ha adgang til badebasseng. Søk opp "Passeig Molinet 7, L'Estartit" på google maps. Vi bodde i leilighetskomplekset med stor takterrasse og basseng. På oversiden av bassenget er det 2-3 etasjer med større leiligheter (inkl. veranda og flott utsikt) og under er det mindre og litt mer "nøkterne" leiligheter til litt lavere pris. Leilighetene ligger ved en liten badestrand innafor moloen (helt greit badevann). Det er en større strand lengre unna. Vi hadde aldri noe behov for å dra dit, hverken voksne eller barn. http://www.apartamentosestartit.com/alquiler/apartamento-estartit-nautic-estudi---apartamento-2-pax-W291BCPZREDNA76589IES.html Firmaet som leier ut heter Ceigroup. Ulempen er at det blir en kjøretur fra f.eks. Barcelona eller Montpellier, men det kan være greit å ha leiebil uansett og hvorfor ikke få med et par dager i Barcelona f.eks.? Redigert 10.Mars.2013 av quantumduck (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 10.Mars.2013 Del på Facebook Svart 10.Mars.2013 (redigert) Santa galdana Menorca. Der kan du leie alt mulig av aktivitetsbattyper og det er betydelig finere enn bademadrasssupermarkedet Alcudia Vi var der to ganger i fjor sommer og man kunne ihvertfall leie alt mulig der da, og sa er det mye mer spennende aa seile der enn utenfor en uendelig rett strand som alcudia beach Redigert 10.Mars.2013 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.