Eric Timland Startet 10.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 10.Mars.2013 Da var båtlappen bestått og lønning har kommet. Siden jeg har null interese for moped å båt interessen er høy. Skal kjøpe speedbåt og har et budsjett på 50.000. Tenkte 50-80hk passer bra når det ikke skal koste skjorta og drifte båten. Har en flott båtplass som tar maks 18 fot og en henger som tar 17 fot så alt over dette blir urimelig dessvere. drevog sikla på naboens gilbert 21 som skal selges med 150 hk som jeg kunne få for 60.000 menne det blir for dyrt og drifte og har ikke plass hjemme for lagring heller. trenger hjelp med innspil og råd, er ute etter en speedbåt som er gøy og kjøre somtidig som at jeg vil ha med venner. en båt som du også kan cruise gjennom skjærgårdene og være litt praktisk. Elsker utsende til gilbert og tintorera menne disse båtene krever store motor og blir litt for dyrt i min alder. Hydrolift 17, hurricane 470 osv er fine båter jeg kunne tenk meg. blir taknemig for alle svar og hvis du har noe til salgs så si i fra ;) oppusingsprosjekt er heller ikke dumt :P Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 11.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 Hurrycane 470 får min stemme. Dateline Bikini er også en fin liten båt, selv om den ikke ser fullt så speedbåtaktig ut som en 470. Har selv hatt en Dalla Pieta 16, men den er litt upraktisk med at man ikke har noen skrogsider man kan henge fendere på for å ligge inntil brygger osv hvis man skal i land en tur. I tillegg ligger bakre del av dekket under vann og sklir lett innunder flytebrygger osv. Men å kjøre på full fres med litt krusning på vannet....da var den bare fantastisk.. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Eric Timland Svart 11.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mars.2013 har sett den tidligere båten din var flott og sikkert sabla gøy og kjøre menne jeg ser etter en speed båt som er rask og gøy og kjøre i tilleg at jeg kan ha folk ombord. vil jo at den skal ære flott og se på og det finnes mange båter jeg synes er finere hurricanen selvom den er ekentlig veldig praktisk til mitt formold hører båen tåler litt lite sjø da noe som er negativt når det er gøy og være ute i sjøen og hoppe ; ) Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Hei! Argo 17 og marshan 18 er også fine speedbåter i den klassen du titter på, men antakeligvis litt vanskeligere å få tak i enn hurricane. Jeg holder på å pusse opp en hurricane 470 nå som etter planen skal selges etter førstkommende sesong, men regner med du skal ha båt som du kan bruke i år;) Jeg har aldri testet 470'n før, men jeg ser ikke for meg at den tåler noe mindre sjø enn de andre speedbåtene i samme klasse. Mulig jeg tar feil.. Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Kawa2005 Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Hei Eg har ein Finnsport 500 som eg ikkje veit heilt ka eg skal bruke til og vurdere derfor å selge den. Det kan høyres ut som ein båt for din del ? den har ikkje motor, men 2 bøtte/cobra stoler, benk bak og styring. Litt usikker på ka fart den klarer, men 40 knop med ca 80 hk trur eg skal vere reelt. Ligger i Bergen om det er interresant. Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 25.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Anbefaler Dateline bikini her! Tror denne båten er perfekt til dine krav. Dyp V bunn som gjør at den tåler veldig mye sjø, går utrolig fint i vannet. Tror ikke jeg har sett noen båt som går finere! Perfekt med 50-90 hk, har en 50hk yamaha på min, med stålpropellen jeg bruker nå går den 36 knop og det er ganske bra for en båt som veier 290kg orginalt. tung båt, men det gjør at den tar bølger veldig bra, og ikke ligger skjevt når du kjører alene. Veldig solid båt med plass til 4-5 stykker. Bør få en grei en til 40-50 tusen med grei motor. Slenger med noen bilder av min: Send meg en IM hvis du vil prøve en tur når jeg får den på vannet igjen :) Blir en stund til enda det da men... Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 25.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Ligger flere slike ute for salg http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40453925 Men det er kanskje helt feil? Man vet aldri med folk i den alderen.... Sitér dette innlegget Link to post
Sturee Svart 25.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 (redigert) Det der er en Shakespeare mini clubman, er jo i samme klasse men den er mindre. tror de er 12,5 fot, min er 15. Tror ikke den er like god i sjøen, men har ikke prøvd/sett en selv. Ligger en i oslo, den har ligget lenge og går nok for 30.000 http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=34175564 Ganske fin og :) Bedre båt til 30.000 skal du lete lenge etter! Redigert 25.Mars.2013 av NT503 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eric Timland Svart 31.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2013 Har funnet en hydrolift som jeg går nok for ; ) hvis den ryker før meg så blir det nok en hurrycane 470 og de shakespare båtene synes jeg ikke har npe fint utsende menne takk for svar ; ) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.