racer Startet 12.Mars.2013 Del på Facebook Startet 12.Mars.2013 Hej! Jag har för en tid sedan köpt en Corvin 19 Sundancer, jag har letat som en galning på nätet efter info om denna båt men det verkar inte som det finns någon som helst info om märket Corvin... Motorn är en Penta aq145 med 280 drev, hittar ingen typ/tillverkarskylt i båten. Är det någon som har info eller länkar om denna båt? ps hoppas det går bra på svenska Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 14.Mars.2013 Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Bilder er bra! Sitér dette innlegget Link to post
Porsche Svart 14.Mars.2013 Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Heisan Er det noe slikt du har? Dette er vel en Corvin 19. Sitér dette innlegget Link to post
racer Svart 14.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Hej! Nej den båten är helt olik min.. Jag lyckas inte ladda upp någon bild på min båt här tyvärr, några tips på hur man går till väga? Mvh Sitér dette innlegget Link to post
racer Svart 14.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2013 Sitér dette innlegget Link to post
racer Svart 16.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Detta är så som min båt såg ut vid köpet, håller på och renoverar den lite smått nu. Är det någon som sett en likadan båt förut? Jag funderar på vad jag ska göra åt fören, den är verkligen inte vacker... Kanske det kan bli bättre med en peke? Sitér dette innlegget Link to post
racer Svart 26.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2013 Lyfter tråden lite.. Är det någon som har sett en likadan båt som min? Kan det vara så att det är någon form av "halvfabrikat" på något känt skrov? Mycket tacksam för svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.