All In Startet 15.Mars.2013 Del på Facebook Startet 15.Mars.2013 Er det noen selskap som har spesialisert seg på å forsikre trawlere? Har sjekket de mest kjente. Men fortsatt synes jeg 8000 kr pr år er i meste laget. Ville tro at om man tar kundegruppen og måler mot skaderisiko, vil en komme godt ut. Har sjekket Gjensidige, Trygg, Norwegian Broker, IF, Atlantica og Norske Sjø. Sent from my iPad using Tapatalk HD Sitér dette innlegget Link to post
succes 42 1980 Svart 15.Mars.2013 Del på Facebook Svart 15.Mars.2013 Jeg har Gjensidige kasko for 620000 betaler 3230 i året 4000 i egenandel .Du har en nyere dyrere og vakrere båt så 8000 tror jeg ikke er så galt men egen andelen synes jeg var høy. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 15.Mars.2013 Del på Facebook Svart 15.Mars.2013 Sjekk de forskjellige vilkårene. Så ser du hva du har fått tilbud på. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Roald Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Noe som er magisk for prisen er hva du har i kjelleren! Takstmannen som var å så på vår båt når vi tegnet forsikring, sa fart over/under 10 knop utgjør en del forskjell i pris. Tar jeg ikke helt feil skuffer du unna mere en 10 knop, så da blir det et lite tillegg i hvert fall der. Trawlig hilsen Roald Sitér dette innlegget Norsk Trawler klubb Vår båt Tarpoon Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.