Ficher Startet 16.Mars.2013 Del på Facebook Startet 16.Mars.2013 Ca 8 min film ........ Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Dropper Arena og venter til "Båter i sjøen "ved Operaen. Den tror jeg blir bra, med båter i sitt rette element:) Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
SIR DAY Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Interressant og nyttig video for en med gammel trebåt med pinne og laken. Her var det skrekkelig med "hvit tupperware"", og jeg sparte meg for en bomtur..... Sitér dette innlegget --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- "Båter" er av TRE.... ;-) SY LADY DAY - LI 6944 - MMSI 258144350 (ikke aktivert!) Link to post
Hebbe Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Var på messa i dag, dette var begredelige greier. Trang plass med bare en hall, få båter og etter min mening lite folk. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
TICORA Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 Var på messa i dag, dette var begredelige greier. Trang plass med bare en hall, få båter og etter min mening lite folk. Få folk???? Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 16.Mars.2013 Del på Facebook Svart 16.Mars.2013 En ting skal de ha, kaldt var det ikke der. Og det var småtrangt rundt alle de som stilte ut oppe på tribunene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.