Riviera 406 Startet 16.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 16.Mars.2013 Hei . Noen som har åpnet pulpit på 406 Riviera ? Ønsker og åpne pulpit samt lage et lite baugspyd til og henge stigen på . Kone og barn er så små at di vil slite og komme på land . Kan stive det av mot ankerrulle . Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 16.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2013 Jeg har løst det på denne måten (uten å kappe i rekken), på vår riviera. https://baatplassen.no/i/topic/97794-stell-og-oppgradering-av-en-gammel-dame-princess-riviera/page-2 Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
nordan family 27 Svart 16.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 16.Mars.2013 Jeg har en halvåpen løsning med en fin spesiallaget stige som henger over ankeret og nedover. Skal se om jeg finner et bilde, en ganske enkel og snedig løsning så små unger og liten kone klarer å klatre opp selv når de må stå litt i vannet Sitér dette innlegget Link to post
Riviera 406 Svart 25.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Takk for tilbakemelding . Fin løsning det. Rart hvor mange timer man kan bruke på båt for og få det bedre . Skal endelig til og gjøre noe med gamle damen nå . Fått ut alt ute for og komme til kjølere og tanker . Sitér dette innlegget Link to post
Riviera 406 Svart 25.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Postet feil gitt . Fin jobb på båten. Må henge stige på spydet . Liker godt båtsystem sin klappstige som jeg har brukt før . Skal ikke være noe problem og henge den utenpå der ? Jeg har løst det på denne måten (uten å kappe i rekken), på vår riviera. https://baatplassen.no/i/topic/97794-stell-og-oppgradering-av-en-gammel-dame-princess-riviera/page-2 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 25.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 25.Mars.2013 Man kan bruke ubegrenset med tid og penger på en båt, det er helt sikkert. Jeg skal henge stige på spydet, men fant ut at en slik sammenleggbar stige tok for stor plass å ha foran der i og med ankeret. Det er også forholdsvis høyt ned til vannlinja (ca 160-170 cm) Så valgte en slik litt kraftigere en med 4 trinn. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.