Jump to content

Garmin 620 kjøpt i US-Har den norsk meny ?

Tropic1

Recommended Posts

Vurderer å kjøpe en garmin 620 fra ebay. Selgeren er fra USA. Noen som har peiling på om norsk meny bare er å hente frem fra enheten?

Sparer 40% på å kjøpe den der...selv om ting sikkert blir vanskligere rundt garanti etc. Vet dette er en utgående model, men jeg har plassmangel på dashbordet og denne her tar ganske liten plass :smiley:

Hei,

På en US-modell vil du sannsynligvis ikke finne norske menytekster.

Grunnkartet (basemap) i enheten er sannsynligvis Nord-Amerika, men dette gjør kanskje ikke så mye, siden du likevel må kjøpe en ny kartbrikke for norske farvann.

Mange produsenter tilpasser produktene til de ulike verdensdelene de selges i.

Dersom du kan leve med engelsk som menyspråk, så er det vel bare å handle?

Du burde kanskje gjøre noen Google-søk på dette. Det er sikkert noen brukerforum som har nyttige opplysninger.

mvh kjeros
-
Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS

Enig i at de 720 plotterne ser mye bedre ut..men har vel funnet ut at skal jeg montere en slik må plotteren med ekkolodd jeg har nå ut. Ellers blir det trangt.For at det skal bli bra må jeg kjøpe 720S + ny svinger for å kunne ha både ekkolodd og plotter ombord. Det er vel den beste løsningen, men også den dyreste. Hadde jeg kunnet bruke 620 hadde jeg fått plass til begge og det hadde blitt endel billigere.

Det er nok ikke mulig.....ulik plugg. Du kan sikkert kappe og lodde om plugg, men det anbefales ikke, ta en titt hos pronav.no mye bra fra Simrad og Lowrance der i ulike prisklasser. Nye Elite7 er prisgunstig og gir mulighet for svært høyoppløst "downscan" gir meget bra uttegning av bunnstruktur. Et hakk over ligger HDS7 toutch, der har du i tillegg muligheten til "structurescan"; både side og downscan, helt utrolig hva du kan få frem av detaljer. Anbefales!

Kjøpte en Garmin 620 på ebay,for ett par år siden...Den går hvertfall på norsk,.er kjempefornøyd ,mitt bruk er en daycruiser med småturer,geniale med den er innebygd batteri og enkel "snap on"..tar den med i land,hjem,etc..(det vil du lære å sette pris på) og studerer kart og ruteoppsett...har ikke noe å utsette på den hvis du kan greie deg med 5,2 t. skjerm..så har du også bilnavigator i tilegg..

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...