Honduras Startet 18.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 18.Mars.2013 (redigert) Ikke alt for mye spennende på årets båtmesse, men jeg fikk i det minste demonstrert Hempels SilicOne bunnstoff. I følge selger har dette vært brukt profesjonelt i flere år, og nå skulle de introdusere det på lystbåtmarkedet. Har forsøkt å google, og de eneste referansene var forsåvidt til større båter, så det var kanskje ikke bare bløff. Den store forskjellen fra de andre er vel at det ikke inneholder gift, så det gror friskt, men alt skal skylles av så fort båten kommer opp i fart (20 knop) Personlig har jeg ikke planlagt å skrape ned båten, prime og forsøke dette i år, men er det andre her som knekker i gang og forsøker dette er det fint om vi kan få litt tilbakemelding på hvordan dette er å legge på, kostnad og brukserfaring. Er fristende hvis produktet holder bare halvparten av hva det ble solgt inn som... I følge selger trenger man en båt som kan gjøre over 20 knop for å få renset skroget hver gang man er på tur, hvis ikke må man til med svamp etc. Siden jeg drar min i plan stort sett hver gang er ikke dette noe problem for meg. Tenkte jeg skulle linket her, men av en eller annen grunn kommer jeg ikke inn på hempel.no Redigert 18.Mars.2013 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
lgboat Svart 18.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 18.Mars.2013 Hvor mye av skroget er i vannet ved 20 knop og hvor mye "skjørt" blir du til enhver tid sittende igjen med? Tror ikke dette er noe for lystbåtflåten overhodet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.