Jump to content

Lister 3 syl. starthjelp, diesel rørføring, bilder og annen info?

Helge.R

Recommended Posts

Luftkjølt og tørr eksos er to forskjellige ting.

Luftkjøling er at der blir dradd ein masse med luft inn under motordekslene (svinghjulet er laget som ei svær vifte), mens tørr eksos er eksos som ikkje er tilsatt vatn. Våt eksos, som er motsatsen, kan førast i gummislanger og har då ein mykje meir dempa lyd.

ok. Da henger jeg med.... Jeg som rotet litt der... Med på det du sier.... Når det gjelder å få dieselen fram er det bare å sveive uten komp? Eller er det andre triks?

Når det gjelder å få dieselen fram er det bare å sveive uten komp? Eller er det andre triks?

Dette å sveive på denne måten, då er eg redd du får sveiva til du ser mannen med ljåen. Der er lufteskruer på oljefilteret, (OBS skruen i midten er den som holder heile filteret sammen!!), eg vil tru der er lufteskrue® på innsprøytingspumpa, og å kufte med desse skruane forutset at oljenivået på tanken er høgare enn lufteskruane, eller at der er matepumpe mellom tanken og desse skruane. Når so luften er ute der, er det å løysa innsprøytingsrør (eit om gangen) og sveiva på dekompresjon til luften er ute av røret. Hvis motoren starter etter å ha lufta ein eller to rør på denne måten, so hjelper den deg med sveivinga for resten.

Tommelen i riktig posisjon på sveiva, som der var vist her er VIKTIG!! Motoren KAN slå tilbake, og om tommelen då ligg i grep rundt sveiva - då har du ein ubrukelig tommel som i verste fall berre heng der og er vond, resten av livet. Eg hadde ein onkel som fikk erfara akkurat det.

Den hendelen som blir satt i startposisjon, trur eg er ein kaldstarthendel på innsprøytingspumpa. Den kan ha mange forskjellige fasonger - på dei pumpene som har den.

Magne

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...