Lars H. Startet 20.Mars.2013 Del på Facebook Startet 20.Mars.2013 Da er sjaklene for landfortøyingen behandlet med sink og klar til bruk når den fordømte isen en eller annen gang går i havnen. Dysen til sprayboksen for sinken var imidlertid helt tett og umulig å få åpnet. Jeg lånte en dyse fra en lakkboks, så det gikk å få sprayet med sink. Er det noen som vet om det er mulig å få tak i slike topper til spraybokser i løs vekt? At slikt går tett er jo fort gjort dersom en glemmer å snu boksen opp ned og spraye til det kun kommer ut drivgass. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Hakkannen Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Har sett de har en boks med løse dyser liggende ved kassen hos Biltema i Sandnes. Mulig disse kun er for utdeling til kunder som klager på dysene som fulgte med sprayboksene de kjøpte, men også mulig de har det på Biltema i nærheten av deg og at det går an å få kjøpt en neve Sitér dette innlegget Link to post
tb55 Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Mekonomen(eller lakkspesialisten) lager lakk på spraybokser. Regner med at disse har løse, en telefon til de ? Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Sink er et mareritt på mange spraybokser. Dysene bare pakker sammen, til og med under bruk. Er greit å ha tynner og trykkluft tilgjengelig. Da kan man berge dysene, og kanskje få brukt hele boksen(om man er heldig). Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 et triks for å få dysene til å holde lenger er å blåse gjennom med trykkluft etter å snudd boksen og blåst drivgass gjennom Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
navid Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Jeg bruker et lite syltetøyglass med det gode gamle skrulokket, fyller det halvt med tynner og putter dysene oppi. Ryster litt og dysene er rene og klar for ny dyst. Etter bruk lar jeg dysene ligge i glasset til neste gang jeg skal bruke de. Sitér dette innlegget Link to post
A.T. Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 http://www.montanacans.net/graffiti-tilbehor-dyser-caps/ http://www.grafcaps.com/ "sprayboks caps". Jeg har sikret meg en del forskjellige, veldig kjekt å ha. Men husker ikke hvor jeg kjøpte dem. Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Hvis du fortsatt ikke har fått tak i så har jeg 7-8 stykker av denne typen liggende: Sitér dette innlegget Link to post
Karlsenkystfiske Svart 3.Mai.2018 Del på Facebook Svart 3.Mai.2018 Sparker liv i denne tråden! Noen som vet hvor man kan få kjøpt seg en pose med dyser? Sitér dette innlegget Link to post
stig arve Svart 3.Mai.2018 Del på Facebook Svart 3.Mai.2018 Eg har kjøpt de på Mkee og Biltema men finer de ikkje på nettsiden deres. Ellers pleier eg å spare på dei vist eg skal bruke flere bokser Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.