Al-Tec Startet 20.Mars.2013 Del på Facebook Startet 20.Mars.2013 Endelig har jeg fått ryddet opp bak dashbordet i egen båt, og gjort en betydelig oppgradering. Slik så det ut: Vekk med PC, ny plotter, rydd opp og få vekk alle monteringsbøyler. Nye Carlingbrytere med riktige symboler. Slik ble det: Det kan se ut som om all sikt forover er borte, men faktisk så er det ikke sånn. Jeg ser baugen, men cabintaket er ikke lenger synlig. Tror jeg kan leve med det. Jeg kommer sikkert til å pynte litt på finishen i løpet av sommeren. Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Mars.2013 Del på Facebook Svart 20.Mars.2013 Ble bedre det der ja, er tilhenger av rette vinkel på instrumentene, særlig om solen en dag skulle titte frem... Sitér dette innlegget Link to post
Zitt Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Dette ble kjempeflott, Jon_P! Jeg ser du har brukt vinkellister kantene, men er det vinkellist også i de 90 graders buene? Finnes det, eller er de U-formet? Sitér dette innlegget Link to post
Al-Tec Svart 21.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Jeg har ikke funnet rettvinklede hjørner, men tar gjerne i mot tips om noen finner det! Sitér dette innlegget AL-TEC al-tec.no Link to post
SoBo Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Ble meget mer oversiktlig og ryddig det der ja. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
M/S Bastard Svart 21.Mars.2013 Del på Facebook Svart 21.Mars.2013 Rettvinklet hjørne lager man sjøl ved og gjære Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.