sea Startet 22.Mars.2013 Del på Facebook Startet 22.Mars.2013 Har en Buster XXL 06 mod som nå skal fornyes. Den nye XXL har etter mitt behov for liten plass foran styrekonsollene da eg bruker båten til fiske. Noen forslag til et alternativ i størrelsen 19-20 fot. Må ha en god kalesje. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Går ut fra at du har sjekka ut Buster Pro modellene? Om du holder deg til aluminium er kanskje Anytec noe å sjekke ut. lite bilder av dem med kalesje, men de leverer meget gode løsninger. Det eneste er at stoffet i kalesjene ikke er så måkedrittavvisende som kalesjene til Buster. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39428583 Sitér dette innlegget Link to post
Sverre--- Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Silver kan kanskje være et alternativ? http://swe.silverboats.fi/ Har selv en Silver Shark 580 CC på jobben som jeg er godt fornøyd med. Sitér dette innlegget Link to post
sea Svart 22.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Det eneste negative med buster var at alt var lakkert. Vart veldig lett riper. Noen alternativer i plast. Anytec båtene såg ut til i være veldig robuste. Silver båten såg ut til å ha lite plass fremme men muligens bildene lyver? Skal ha med meg 10 krepse teiner. Takk for gode forslag. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 (redigert) Plassmessig er Silver dårligere enn Buster synes jeg. Men det har vel med byggemetoden å gjøre. Anytec er bygget for å overleve sammen med kakerlakkene. Dønn solid båt med litt "hjemmelaget" preg på finishen her og der. Uten at det går på bekostning av kvaliteten. Heller tvert i mot kan det virke som. Riper er det siste du trenger å bekymre deg om. Uten å i det hele tatt være forutinntatt ville jeg kanskje titte litt på P 66 serien til Askeladden om jeg planla båt for teinefisking. Av plasshensyn. Den ene utgaven kan fås både i plast og alu. Evt. Finnmaster Pilot. 7.0 Redigert 22.Mars.2013 av busterx (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sea Svart 22.Mars.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 De ble litt i største laget. 20 fot er nok maks. Den nye XXL er 21 men med mindre plass til fiske enn forgjengeren. Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 (redigert) Hvor god kalesjen er vet jeg ikke, men i tillegg til Anytec som allerede er nevnt, har Kaasbøll to båter i din størrelse som ser meget bra ut fra reklamen. 605 skal finnes i hardtop versjon også. Redigert 23.Mars.2013 av PerUlv (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chrisrik Svart 23.Mars.2013 Del på Facebook Svart 23.Mars.2013 (redigert) Det må jo være naturlig å ta steget opp til Anytec? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40541473 for eksempel edit,, allerede nevnt Redigert 23.Mars.2013 av chrisrik (see edit history) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.