MT. Svart 26.April.2013 Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 Har ingen erfaring med den selv, men ser ut til å være meget fleksibel, sjøsterk og bra båt. Skibsplast er solide og gjennomtenkte i det aller, aller meste, så det ville forbause meg om du finner noe å kicke på der. Aktuell båt du vurderer? Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 26.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 Ok.. Da er pp like greit.. I dag ringte en av selgerne.. Hadde fått bud like under prisantydning.. Han ville bare si fra og at om jeg ville by det samme så kunne han bare si til den andre at den er solgt.. Mistenkelig.. Får se på mandag om kjøperen trekker seg;) Hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Whiskey Svart 26.April.2013 Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 Hørt den før ja... Da er vel tiden inne for et lavere bud "i tilfelle" den andre bailer Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
chrisrik Svart 26.April.2013 Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
glalaks Svart 26.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 jada.. han ligger forsatt nesten 50000 over det jeg tenkte å by på den får se da.. Spørs om det er verdt det å bruke så mye på en nesten ny båt framfor en som er litt mere brukt... 20 vs 200 timer.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MT. Svart 26.April.2013 Link til dette innlegget Svart 26.April.2013 Bare å ha is i magan. Det kommer alltid flere. Og denne våren blir det flere selgere enn kjøpere, det er helt sikkert. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 27.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2013 Vil mercury/mariner være skuffende i forhold til suzuki? Ligger en del båter med mercury 115 4takt.. F.eks denne.. godt utstyrt, 2006 modell til 245000. Fra forhandler.. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=41260890 FFinere ratt/dashbord også på denne utgaven, men med mariner da.. I morgen kommer det noen og ser på sessaen.. satser på et salg kjapt! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 28.April.2013 Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 Da er vi spent, er du et steg nærmere kæbinkruser? :-) Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
glalaks Svart 28.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.April.2013 sessaen ble solgt til prisantyding;) nå blir det forhandlinger;) hva synes dere om denne? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=33279969 Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
El83 Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Har havnet litt inn på denne jeg og:) og fikk svar på mye på via dine spørsmål. Den som du sier er i nord norge er 1 time unna meg. Er og usikker på hvordan uteplassen er, ser litt trangt ut. Skulle ønske den var 250 bred, men har sikkert ikke så mye å si? Når det gjelder 12 v uttak og cd spiller er ikke dette noe vanskelig å sette i etterpå, men som nevt. Husk sikring. Si ifra om du prøvekjører, eller er å ser på en. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 ja det er merkelig.. Jeg har vurdert flere typer frem og tilbake, men jeg kommer alltid tilbake til 655 som beste kompromiss.. Om det er den blå i ankenes du mener så ser den ganske fin ut ja.. tror ikke jeg orker den lange bilturen. Han har en annen båt i kikkerten, så prøv deg med et bud. Han vil selge om han ikke allerede har solgt.. synes også den ser litt trang ut i cockpit, men det er jo også en stor kabin.. Og sittegruppa ute er ganske romslig faktisk. Var å så på den i Trondheim. Rimelig god plass var det. førerplassen var behagelig for mine 200 cm. den i Trondheim er strøken, men for høyt priset synes jeg. Lite utstyr. Har ikke sett på andre båter annet enn på utsiden.. og ikke prøvd på sjøen så der er jeg blank.. Tror 115 hk holder greit. Men en nedtur blir det garantert etter siste tur med gamlebåten. 130 hk 2takt på 650 kilo båt. den skyter i plan selv med full båt. Men men. blir vell fornøyd med en større 655 også:) får pengene for gamlebåten i morgen, så da er kontoen klar til ny skute snart.. må bare få litt banktilskudd også:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
El83 Svart 29.April.2013 Link til dette innlegget Svart 29.April.2013 Finner vell ikke ut om plassen før man faktisk er å ser, prøvde å ringe på den på ankenes. Men ikke svar, var en grei pris. Står og en i bodø, med wallas varmer. Noe som jeg ser på som et stort pluss. Men den var noe overpriset (tror jeg) Er og usikker på hvor mange timer man skal godta på motor, men kommer jo og ann på hvor godt den er tatt vare på. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 (redigert) Gratulerer med salg! Du får være åpen med han i Trondheim om at du syns den er i dyreste laget, og at du derfor vurderer andre båter som mer aktuelle. Forbered deg gjerne med eksempler fra finn, og list opp som referanser. Smarte selgere går ned litt da, om de er ute etter å selge raskt... Redigert 30.April.2013 av ModeraTore (see edit history) Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
4-Stroke Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Sammenlignet med f.eks. Askeladden Beetle, så er uteplassen trang, men den er likevel praktisk og fin. Ene delen av akterbenken kan også fjernes om ønskelig, slik at man bare får en tverrbenk, og dermed mer dørkplass. I tillegg er kabinen svært romslig. Faktisk et sted man kan oppholde seg uten å ligge flatt. Bakerst i kabinen er det komfortabelt å sitte, selv for voksne. Jeg er ikke så veldig glad i førerplasasen på 655. Den er kjempefin ved stående kjøring, men når jeg sitter skulle jeg gjerne hatt en bedre fotskammel. (Fullt mulig å lage såklart). Og som sagt: Båten er ikke laget for å jage over 30 knop. Men den marsjer uanstrengt og fint rundt 25 med 115hk. Tilter man den godt inn i tillegg, så går den mykt i krapp motsjø også. Vår 655 fra 2001 gjorde 34,8 gps-knop på fullt, da med 19" alupropell på en 115hk Suzuki 4T. Vi vurderte å prøve en stålpropell for å se om den fikk litt mer "løft" på slutten, men det ble med tanken, da vi uansett aldri lå over 30 knop over tid, og at båten tross alt oppførte seg veldig fint i marsjfart slik den var. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Ja jeg liker Askeladden beatle godt! Perfekt uteplass der, men mindre kabin og liten innenbordsmotor gjør de ganske uaktuell for min del. Ang fotskammel ser jeg noen har lagt en fender som fotskammel. Funker sikkert:) Jeg synes også den i Bodø var drøyt priset. Dieselvarmer er ikke så viktig for min del. Mest sommerbruk. Solseng bak er Like viktig;) Hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
El83 Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Ja, noe drøyt priset. Skal ringe å høre om det er noe å gå på:) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Ja. Tror båter i nordnorge er mere tungsolgt. Kan virke sånn. Den er veldig godt utstyrt den i Bodø så er verd et forsøk:) Er jo en stor fordel og kjøpe lokalt. Slipper lang frakt, og riktig kart i plotter osv. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
tkb Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Den i Bodø ligge rett bortenfor meg. Velholdt båt, men har ikke peiling på prutningsmonnet;) Sitér dette innlegget Link to post
El83 Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Hadde vert veldig greit å finne noe lokalt, hvist man kan kalle 40 mil lokalt:) Var ikkje så mye å prute på, skulle komme en å se på båten tell til helgen. Men kommer nok flere fremover, selv jeg helst vil ha båt nu!:) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 hehe.. ja jeg er ikke kjent oppi der jeg.. hehe.. den i ankenes er jo også fin. vurderer den litt også ennå.. synes bare det var stygt med stereoen montert der. ødelagt den fine blanke treplaten der sånn!! http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=39836472 ellers er det en fin båt ser det ut som.. 898 km å kjøre.. nærområde.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
El83 Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Bare en svipp tur, vant til litt avstander:) Prøvde å ringe han på ankenes, uten svar. Mulig han har solgt? Enig med den radioen, var jo en stor sak og! Og den tre platen bak spilleren var heller ikke noe fin, men som elektriker liker jeg å pjuske med sånne ting. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Ja.. Veldig hjemmemekk! Kjipt når det allerede er laget plass til spiller så skal de sette den der? Samme med høyttalerne.. Om man flytter den blir det et stygt krater i konsollen... Han har også flytta knappene så de ser litt "skeive" ut.. Synd. Ellers ser den jo flott ut.. Du får med ny portapotti på den også. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 Å kjøre nordland går bare godt glalaks! Ta det som en tur! Evt kjør jevnt, jeg gjorde unna Trondheim Setermoen i et strekk med balja ifjor høst. Så du henter båten i Ankenes på to dager uten å slite deg ut ^_^ Men det må jo være riktig båt da, ellers blir det trasig hehe. Gratulerer med salget forøvrig, godt gjort i dagens marked å selge så raskt en sånn båt til prisantydning! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
Teerex Svart 30.April.2013 Link til dette innlegget Svart 30.April.2013 jeg kjørte fra harstad til namsos i juli 2009 og henta en båt på henger. ca 75 mil hver vei + en times ferge. Det var så dårlig utvalg av båter her i nord det året. Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
valvolainen Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Grattis med salg! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.