glalaks Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 TAkk alle sammen! Og takk for hjelpen så langt. Moderatore du står så klart ansvarlig for evt feil og mangler som dukker opp ja siden du har lurt meg inn i dette 655-klubben er attraktiv ja! Gleder meg! HAr aldri prøvd en på vannet så håper den funker! Så, etter budet, på ene bildet at det er et syrefast bruceanker bak. ikke sett det før:) og at badestigen er demontert.. regner med den følger med.. hehe.. huff.. finner småting å pirke på nå etter den er "kjøpt" Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
chrisrik Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Da venter vi bare spent på glalaks sin hentetråd! kanskje litt teit med mAIS langs E6 nordover? Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
glalaks Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Hehehe.. Tror jeg kjører hentetråd light og poster bilder her i denne tråden.. mAIS på rv 3 kan bli kjedelig det å...... men bilder og update skal det bli masse av:) spent nå.. vil egentlig kjøre ned i helga.. men tror ikke jeg får en henger klar på en dag.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Båttransport D5L Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Gratulere med ny og fin båt , får bare satse på fint sommervær nå . Sitér dette innlegget Link to post
El83 Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Gratulere:) Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Om du vurderer å handle henger på samme tur, bør du hive deg på telefonen i morgen for å se hva som er mulig å få til. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 2.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 skal ringe litt ja.. men de må vel ordne med registrering og diverse tenker jeg.. og den gjenger der driver vell ikke med goodwill-jobbing i helgene vil jeg tro Men får holde ut en liten uke til da.. spørs om jeg har pengene klare i morra også.. ble jo litt mer enn sparekontoen dette..... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
MT. Svart 2.Mai.2013 Del på Facebook Svart 2.Mai.2013 Ingenting er dyrere enn å kjøpe noe du ikke blir fornøyd med, glalaks. Den der blir du fornøyd med. Altså har du spart penger. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
chrisrik Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 skal ringe litt ja.. men de må vel ordne med registrering og diverse tenker jeg.. og den gjenger der driver vell ikke med goodwill-jobbing i helgene vil jeg tro Men får holde ut en liten uke til da.. spørs om jeg har pengene klare i morra også.. ble jo litt mer enn sparekontoen dette..... Jeg hadde sommerjobb hos en tysseforhandler. Vi hadde skilt liggende klar og tilgang til biltilsynet sitt system. Kunne gjøre en henger klar på en time :p ring i vei! Sitér dette innlegget Christian Rikardson Hjemmesiden min Link to post
4-Stroke Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Så fin ut den båten der. Du blir nok fornøyd. Og tilhengerforhandlere har (som sagt over), tilgang til å registrere "på stedet". Har et visst antall skilter liggende. Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Det blir en uvant hentetråd, vll jeg tro. Burger hos Jafs på Elverum, YX-kaffe på Hovdmoen og Statoil-kaffe på Berkåk. Husk å fylle tanken begge veier på Berkåk, de har hatt billigst drivstoff i landet hver helg i to måneder nå. Man må ta de sparetipsa man får, når man fristes over budsjett av forumbekjentskaper... Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
glalaks Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Ikke glem boller på espa! Norges beste boller:) Skal dokumentere alle kroer og rasteplasser:) Artig. Jeg har vokst opp med hytte på Oppdal og nesten altid de siste 15 år har berkåk vært billigst på drivstoff! Skal ringe litt jeg da. Viste ikke det om hengere.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
4-Stroke Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Kan ikke garantere at alle tilhengerforhandlere praktiserer det slik, men da jeg forhørte meg, så hadde både Tredal og Tikiforhandleren skilter hos seg, og kunne registrere på stedet. Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Gratulerer så mye, og velkommen i 655 klubben 140 hk Suzuki og blått skrog - samme som vår båt. Husk bare blå fendertrekk. Du vil bli fornøyd, dette er utrolig mye båt for pengene. Nok en gang: Gratulerer Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Sjekket og får henger på dagen:) pengene derimot :p måtte vente til tirsdag... Eller.. Jeg sa det var ok. Rekker det ikke i helga.. Så det blir en laaang uke kjenner jeg! Takk Andy! Tror jeg blir fornøyd. Eneste som kan ødelegge er om båten er veldig slitt. Men selger virker ordentlig.. Vasket hele båten mellom hver tur sier han.. Hehe.. Er litt spent på den brucekopien bak der. Er vell ikke ankerwinch. Da ville han vel skrevet det... Glad det ble 140.. Hadde utelukka det pga pris, men nå ble det likevell. 280 timer har den gått. Det er vell ok? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Andy Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 280 timer er så vidt innkjørt på denne motoren - vår har gått godt over det dobbelte uten problemer Dersom den ikke er kjørt hardt, noe jeg tviler på - tilsvarer 280 timer etter min mening godt under 50.000 km tilsvarende kjørelengde for en bil. Siden den er født og oppvokst i Japan er det kvalitet for alle penga. Sitér dette innlegget Link to post
Teerex Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 (redigert) Tenk deg at du har en bil med 2,1 liters bensinmotor på 140 hk. Ikke så uvanlig de siste 30-40 årene. Kjør så denne i ca 150 km/t (skulle tilsvare god planingsfart på en båt) i 280 timer. Det blir da 42.000 km som ikke er så altfor mye kan man si, særlig en langkjørt bil. Imidlertid er sikkert halvparten av timene mye saktere fart. Nå kan man jo ikke sammenligne helt direkte, men allikevel. Redigert 3.Mai.2013 av teerex (see edit history) Sitér dette innlegget Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon) Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03 BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15 BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78 Link to post
glalaks Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Okok. Nei men dette blir bra! Den går jo nesten Like fort som gamlebåten også;) Må vel kjøpe poleringsmaskin også med blått skrog;) nei dette blir gøy! Eneste jeg tror mangler som jeg vil ha er sånn solsengplater til å legge i sofaen bak! Må soles litt! Og evt soves der. Vet noen hva disse koster å bestille? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
tkb Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Gratulerer med flott båt! Men husk å vaske fendertrekkene, da de blir som fint sandpapir etter hvert som skit sitter seg fast. Bra kjøp dette :)) Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Eneste jeg tror mangler som jeg vil ha er sånn solsengplater til å legge i sofaen bak! Må soles litt! Og evt soves der. Vet noen hva disse koster å bestille? Det er vel ikke så kjempevanskelig lage selv heller: http://www.seljeseths.net/bilder/P8270004.jpg Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
glalaks Svart 3.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 nei det er fult mulig.. Om prisen ikke er avskrekkende så vil jeg bestille sånne originale fra skibsplast.. men det blir etterhvert.. Har lest hver krik og krok på hjemmesiden din helge så har sett løsningen din.. Ser mange har to solsengplater originalt.. Er det en videreføring fra deg? hehe Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
valvolainen Svart 3.Mai.2013 Del på Facebook Svart 3.Mai.2013 Herlig!! Grattis med båt:=) Lykke til med henting! Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 5.Mai.2013 Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 (redigert) Har lest hver krik og krok på hjemmesiden din helge så har sett løsningen din.. Ser mange har to solsengplater originalt.. Er det en videreføring fra deg? hehe Ja, det ligger forhåpentligvis litt nytting/info på den websiden, men siden begynner å bli gammel dessverre - for lite tid til å kunne spandere noe særlig på å holde flere av hjemmesidene godt oppdatert. Etter hva jeg kjenner til tilbød ikke Skibsplast denne løsningen med todelt hengslet utfyllingsplate før jeg tok opp ønsket om "bredere seng" i aktersofaen med dem, Flott om det etterpå ble flere som fikk glede av løsningen. Redigert 5.Mai.2013 av Helge (see edit history) Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
glalaks Svart 5.Mai.2013 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Mai.2013 Bilde 13 i denne annonsen viser en løsning som mange har som jeg tror er levert fra skibsplast.. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40336031&ov=web Den er vell bred utgave? Gleder meg til å bli skibsplasteier nå:) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Helge Svart 6.Mai.2013 Del på Facebook Svart 6.Mai.2013 Bilde 13 i denne annonsen viser en løsning som mange har som jeg tror er levert fra skibsplast.. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=40336031&ov=web Den er vell bred utgave? Ja sannsynligvis, men ikke så lett å se 100 % sikkert da putene ligger på så man ikke ser utfyllingsplaten... Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.