leopard Startet 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Startet 23.Mars.2013 (redigert) hei mulig et dumt spørsmål men er usikker og spør heller en gang for mye. jeg har et 130 seildrev med fast propell. Er det noe låsemekanisme på denne mutteren (se bilde). I bruksanvisninga står det bare om foldepropell og der er det en låsemekanisme men kan ikke finne noe på min . Og hvis ikke det er noe lås hvordan kan jeg være sikker på ikke miste propellen, Redigert 16.April.2013 av bliss X (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rastløs Svart 23.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2013 - Mener å huske at det er ne umbraco skrue som fester propellen. Denne går i motsatt retning av normal retning for propellen ,slik at den strammer seg ved forvoer kjøring tror jeg. - Har selv S130 drev, men med foldepropell. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 24.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Ok er det flere som har vært borti denne Sitér dette innlegget Link to post
Adriana Svart 24.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Hei ! Se på side 50 her. http://www.polarpowerinc.com/volvo_penta_installation_manual.pdf Propellen sitter på spline og jeg antar at en dråpe locktite på skruen er det som skal til. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 24.Mars.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Mars.2013 Ok takk Adriana der var det også mye annet nyttig. Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 8.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 er det noen som vet størrelsen på umbraco nøkkelen som passer til ovrenevnte mutter Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 8.April.2013 Link til dette innlegget Svart 8.April.2013 Kan låne av meg vet du:-) Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 9.April.2013 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2013 fint ringer deg etterpå :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.